دانلود بازی Resident Evil Village | رزیدنت اویل 8 نسخه Dodi - ElAmigos

دانلود بازی Resident Evil Village | رزیدنت اویل 8 نسخه Dodi - ElAmigos
5.0/5 امتیاز از 5 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر کم حجم و فشرده

دانلود بازی Resident Evil Village امکان تجربه جدیدترین بازی مجموعه رزیدنت اویل را برای گیمرها فراهم می کند. گیمرها با دانلود Resident Evil Village می توانند نسخه هشتم مجموعه را تجربه کنند. این بازی مثل دیگر نسخه های رزیدنت اویل به وسیله استودیو Capcom توسعه و انتشار پیدا کرده است. بازی یک دنباله برای نسخه هفتم یعنی Biohazard محسوب می شود. رزیدنت اویل 8 در سال 2021 برای پی سی و کنسول های نسل هشتم و نهم به انتشار رسید. ژانر بازی Survival Horror یا ترسناک با عناصر بقا محسوب می شود. رزیدنت اویل دهکده را می توان به طور کلی یکی از عناوین موفق مجموعه در نظر گرفت. دانلود بازی برای کامپیوتر در صفحه اول سایت امکانپذیر است.

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

دانلود بازی Resident Evil Village | دانلود بازی رزیدنت اویل 8 دهکده 

دانلود بازی Resident Evil Village گیمرها را وارد یک ماجراجویی ترسناک جدید می کند. بازی به طور کلی در تمام پلتفرم ها نمرات خوبی را دریافت کرد. نسخه پی سی در متاکریتیک به امتیاز 83 دست یافت. گیم پلی بازی در مقایسه با رزیدنت اویل 7 اکشن محورتر می باشد. یکی از دلایل موفقیت بازی را می توان الهام گرفتن از ویژگی های رزیدنت اویل 4 دانست. چیزی که موجب شده است رزیدنت اویل روستا نسبت به نسخه هفتم سریعتر و ترسناک تر باشد. در بخش های مختلف بازی، تنوع خوبی در گیم پلی دیده می شود. همچنین مناطق مختلف آن دارای طراحی خوب و حس و حال ترسناکی هستند.

بازی از نظر تجاری موفق شد فروش خوبی را تجربه کند. همچنین جوایز معتبری را به دست آورد. از جمله بهترین بازی از Golden Joystick Awards و نامزدی در چند رشته در جوایز The Game Awards 2021. شاید نقطه ضعف این نسخه را بتوان کیفیت پازل های آن و تا حدی مبارزه با باس ها دانست. بازی از نظر گرافیکی چشمگیر است.

بازی پرطرفدار: دانلود بازی مکس پین

داستان بازی Resident Evil Village

پیش از دانلود بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر، بهتر است با داستان آن بیشتر آشنا شویم. بازی در سال 2021 جریان دارد. اتان وینترز قهرمان داستان به همراه همسرش میا و دخترشان رزماری به اروپا نقل مکان کرده اند. یک شب کریس ردفیلد و گروهش Hound Wolf به خانه اتان حمله می کنند. آن ها همسر اتان را می کشند و او و دخترش را می ربایند. اتان وینتر به تنهایی کنار یک کامیون حمل و نقلِ تصادف کرده بیدار می شود. او برای یافتن دخترش رزماری جستجو را شروع می کند.

اتان وینتر به یک دهکده می رسد که موجودات گرگ مانندی به نام Lycans آن را تسخیر کرده اند. اتان نمی تواند روستاییان باقی مانده را نجات دهد. او دستگیر و نزد کشیش دهکده مادر میراندا و اربابانش برده می شود. این اربابان لیدی دیمیترسک، دونا بنوینتو، سالواتوره مورئو و کارل هایزنبرگ نام دارند. اتان از تله ساخته شده به وسیله هایزنبرگ فرار می کند. سپس با کمک یک تاجر مرموز به نام دوک وارد قلعه لیدی دیمیترسک می شود. در قلعه او لیدی دیمیترسک و دخترانش را از پیش رو برمی دارد و یک فلاسک را پیدا می کند که سر رزماری در آن دیده می شود.

دوک توضیح می دهد که میرندا از بدن رزماری برای یک مراسم استفاده کرده و تکه های آن را در چهار فلاسک قرار داده است. در صورتی که اتان فلاسک های دیگر را از لردهای باقی مانده پس بگیرد، می توان رزماری را بازیابی کرد. اتان لرد Beneviento و لرد Moreau را می کشد و فلاسک های آن ها را به دست می آورد. سپس متوجه می شود که گروه Hound Wolf نیز در دهکده حضور دارند.

محبوب ترین نسخه اساسین کرید: دانلود بازی Assassins Creed Black Flag

یک داستان ترسناک و وحشتناک

اتان وینتر امتحان هایزنبرگ را برای گرفتن فلاسک با موفقیت پشت سر می گذارد و به کارخانه او دعوت می شود. هایزنبرگ پیشنهاد می دهد برای شکست میراندا با یکدیگر همکاری کنند. اتان متوجه می شود او قصد دارد از رزماری به عنوان سلاح استفاده کند. پس امتناع و فرار می کند. او سپس با کریس ردفیلد روبرو و متوجه می شود کریس در واقع میراندا را که به شکل میا درآمده بود کشته است. کریس فاش می کند میراندا دارای توانایی تقلید است و رزماری را هنگام تصادف کامیون حمل و نقل ربوده است. کریس کارخانه هایزنبرگ را نابود می کند و اتان به وسیله یک تانک با هایزنبرگ مبارزه می کند.

میراندا پس از افشای نقشه هایش، اتان را می کشد. کریس با استفاده از Hound Wolf تلاش برای بازیابی رزماری را ادامه می دهد. او وارد یک غار در دهکده می شود و منبع قارچ سمی درون آن را با بمب منفجر می کند. با این کار آزمایشگاه میراندا ظاهر می شود. در واقع میراندا برای احیای دخترش که به دلیل ابتلا به آنفلوانزای اسپانیایی مرده بود، با قارچ تماس داشته است. کریس همچنین میا را از زندان آزاد می کند و با توجه به گفته های میا درباره توانایی های اتان متوجه می شود که اتان نمرده است. دوک اتان را به محل احیای دخترِ میراندا می برد. میراندا و اتان دوباره مبارزه می کنند. اتان یک بمب را منفجر می کند تا Megamycete را از بین ببرد. با این کار خودش هم کشته می شود. در یکی از صحنه های پایانی بازی، رزماریِ نوجوان را می بینیم.

با رم 2 بازی کنید: دانلود بازی اساسین کرید 3

ویژگی های بازی

بازی رزیدنت اویل 8 درست مثل قسمت قبلی دارای گیم پلی اول شخص با مکانیک Survival Horror است. از بلاک کردن می توان برای کاهش دادن آسیب ها استفاده کرد. شخصیت اصلی این قابلیت را دارد که دشمنان را دور بزند. موجودات Lycans با جهشی مثل گرگینه ها می توانند برای گیمرها خطرات زیادی ایجاد کنند. آن ها همچنین از سلاح های دستی و خاص برای حمله کردن به اتان استفاده می کنند. داخل قلعه نیز دشمنانی شبیه به زامبی دیده می شوند که به صورت گروهی به اتان حمله می کنند.

دانلود بازی Resident Evil Village به طرفداران مجموعه توصیه می شود. چرا که بعضی ویژگی های جذاب نسخه های قدیمی در این نسخه بازگشته اند. برای مثال می توان به استفاده از ارز مخصوص اشاره کرد. ارز مخصوص رزیدنت اویل 8 با نام Leu شناخته می شود. کاراکتر The merchant که گیمرها در رزیدنت اویل 4 با آن آشنا شدند، در نسخه هشتم بازی با نام دوک شناخته می شود. دوک می تواند اسلحه، مهمات، اقلام درمانی و فضای بیشتر برای ذخیره سازی را به اتان بفروشد. گیمرها برای ارتقا سلاح های خود باید به دوک مراجعه کنند. همچنین در صورت فراهم کردن مواد اولیه، دوک می تواند غذای مورد نظر را درست کند.

چهار درجه سختی در بازی دیده می شود. درجه Casual معادل درجه آسان است و در آن دشمنان علاوه بر آسیب کمتر، دارای هوش مصنوعی ضعیفی هستند. درجه Standard را می توان معادل درجه متوسط در نظر گرفت. درجه بعدی Hardcore نام دارد که در همان ابتدای بازی در دسترس است و در آن دشمنان تهاجمی تر هستند و آسیب بیشتری وارد می کنند. سخت ترین درجه بازی هم Village of Shadows نام دارد.

بهترین بازی 2022: دانلود بازی الدن رینگ (Elden Ring)

مکان های بازی و لحظات و اسلحه های Resident Evil Village

یکی از لوکیشن های اصلی بازی دهکده یا Village نام دارد که در اروپای شرقی قرار گرفته است. از دیگر مکان های کلیدی بازی می توان به قلعه یا Castle و کارخانه یا Factory اشاره کرد. دهکده را می توان مکان اصلی بازی نامید که محیط گسترده ای را در بر می گیرد. چه برای پیدا کردن loot و چه برای فرار از دست موجودات متخاصم، می توانید در نقاط مختلف آن جابجا شوید. قلعه مکانی است که در بسیاری از تبلیغات و تیزرهای بازی دیده می شد. جایی که باید در آن با لیدی دیمیترسک و دخترانش مبارزه کرد. کارخانه نیز مکانی است که مبارزه با باس های آخر بازی روی می دهد.

گیمرها با دانلود بازی Resident Evil Village می توانند سلاح های مختلف آن را امتحان کنند. برای ارتقا سلاح ها دو گزینه وجود دارد. سفارش سازی سلاح ها و همچنین ارتقا عملکرد آن ها. چاقو یکی از سلاح های بازی است که قابل ارتقا نمی باشد و می توان آن را در مراحل ابتدایی به دست آورد. سلاح های دستی مختلفی مثل Lemi، M1911 و Samurai Edge در بازی وجود دارند. شات گان های بازی شامل مدل هایی مثل M1897، W870 TAC و SYG-12 می شوند. تفنگ های تهاجمی مختلفی از جمله Dragoon و WCX قابل بازی هستند. همچنین می توان به تفنگ تک تیرانداز F2 Rifle و سلاح های مگنوم S.T.A.K.E. و M1851 Wolfsbane اشاره کرد. دانلود بازی Resident Evil Village با لینک مستقیم در در انتهای همین پست امکان پذیر است.

سریع، خشن، طوفانی: دانلود بازی Ghostrunner

نکات تکمیلی بازی Resident Evil Village

دانلود بازی Resident Evil Village Deluxe Edition برای کامپیوتر به طرفداران مجموعه و سبک های ترسناک و شوتر اول شخص توصیه می شود. این بازی را می توان یکی از نسخه های مدرن ارزشمند مجموعه رزیدنت اویل نامید. گیم پلی بازی در قسمت کاوش از عناصر سبک جهان باز استفاده می کند. چیزی که در نسخه های قبلی دیده نمی شد. برای دانلود بازی Resident Evil 8 می توانید به انتهای پست مراجعه کنید.

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Resident Evil Village Deluxe Edition را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Resident Evil Village نسخه Deluxe Edition در دو ریپک Dodi و ElAmigos در سایت تعمیر پی سی با لینک مستقیم قابل دانلود است.

آیا بازی Resident Evil Village Deluxe Edition بروزترین نسخه هست؟

تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی کامپیوتری Resident Evil Village Deluxe Edition در سایت بارگزاری شده است. هر دو نسخه آپدیت تاریخ 07.05.2021 می باشند. همه بازی ها تست شده هستند. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Resident Evil Village Deluxe Edition نسخه ElAmigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Empress، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Resident Evil Village Deluxe Edition نسخه Dodi:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Empress، توسط Dodi ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

نکات مهم:

  • کرک فیکس بازی با نام Animation Fix را دانلود کنید. فایل های موجود در پوشه Animation Fix را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
  • لینک استیم کلاینت در قسمت دانلودها قرار داده شده است.
  • برای رفع خطای حداقل 21MB فضای خالی برای سیو بازی لازم است: مسیری که در پایین قرار داده شده را در سیستم خود ایجاد کنید. اگر پوشه ای نبود آنرا بصورت دستی ایجاد کنید:

C: / Users / % USER% / AppData / Roaming / EMPRESS / 1196590

  • هنگام اجرای بازی صفحه سیاه می شود:

فایل “config.ini” یا “config_default.ini” را در محل نصب بازی خود پیدا کنید و آن را با یک نرم افزار ویرایشگر متن باز کنید. مقدار “DirectX12” را به “DirectX11” تغییر بدهید. یا عبارت DX12 را به DX11 تغییر بدهید. فایل را ذخیره کرده و بازی را مجدد اجرا کنید.

به پوشه ذخیره‌سازی سیوهای بازی در نسخه EMPRESS مراجعه کنید و محتوای درون آن را کاملا حذف کنید. پوشه مذکور در این آدرس است:

C: / Users / % USER% / AppData / Roaming / EMPRESS / 1196590

 یک بار سیستم خود را ریستارت کنید. ویندوز که مجدد بالا آمد، بعد از چند دقیقه بازی را اجرا کنید.

 گیم پلی بازی Resident Evil Village Deluxe Edition

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows 10 (64 bit)
پردازنده : AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
رم : 8 گیگابایت
کارت گرافیک : AMD Radeon RX 560 / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
رم گرافیک : 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 30 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 12
سبک بازی : ترسناک، شوتر، اکشن
سال انتشار : 2021
رده سنی : 18 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

سیستم عامل پیشنهادی : Windows 10 (64 bit)
پردازنده : AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
رم : 16 گیگابایت
کارت گرافیک : AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070
رم گرافیک : 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 30 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 12
سبک بازی : ترسناک، شوتر، اکشن
سال انتشار : 2021
رده سنی : 18 سال به بالا


مطالب مرتبط

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit | نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi دانلود بازی Splinter Cell Chaos Theory | نسخه Dodi دانلود بازی کرایسیس 2 | بازی Crysis 2 | نسخه Dodi - R.G.Mechanics - Elamigos دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر در 2 نسخه دانلود بازی مافیا 3 | دانلود Mafia 3 | نسخه Dodi - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی Far Cry 3 | فارکرای 3 | نسخه های Dodi - CorePack - ElAmigos دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings | بازی ویچر 2 | نسخه ElAmigos - GOG - KaOs دانلود بازی Far Cry 4 در 4 نسخه | Dodi - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی Sleeping Dogs GOTY 2012 به همراه نسخه Definitive Edition 2014 دانلود بازی Max Payne 3 Complete Edition - مکس پین 3 - نسخه ElAmigos - Dodi - FitGirl - GOG دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2005 & 2012 | نید فور اسپید ماست وانتد دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare + Remastered نسخه ElAmigos | Dodi دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi دانلود بازی یاکوزا 1 برای کامپیوتر | نسخه Fitgirl - ElAmigos - Codex دانلود بازی Batman Arkham Asylum GotY | نسخه GOG - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 V1.48.2.0 ✔️ یوروتراک 2 دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 | اسپایدر من 2 | نسخه های ElAmigos - Dodi دانلود بازی Batman Arkham Origins | نسخه Dodi - GOG - ElAmigos دانلود بازی کرایسیس 1 | نسخه ElAmigos, FitGirl, Dodi + نسخه ریمستر 2021

نظرات شما (6)

  • ابوالفضل

    02 ارديبهشت 1401 در 00:57 #

    سلام.کدوم نسخه بهتره؟

    • علی پورقلی - مالک سایت

      02 ارديبهشت 1401 در 06:02 #

      سلام دوست من
      قطعاً ElAmigos

  • امیر

    18 خرداد 1401 در 15:49 #

    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم روی اسن سیستم اجرا میشه؟
    سی پی یو:i7نسل سوم
    رم:12
    گرافیک:2گیگ

    • علی پورقلی - مالک سایت

      18 خرداد 1401 در 17:07 #

      سلام دوست من
      سی پی یو و رم خوبه اما گرافیک در حد حداقل هم نیست.
      موفق باشید

  • امیر

    18 خرداد 1401 در 19:11 #

    ببخشید به نظرتون نمیشه از تنظیمات بازی گرافیک رو پاین تر کنم؟

    • علی پورقلی - مالک سایت

      19 خرداد 1401 در 01:13 #

      میتونید. اما همون رو هم باید تست کنید تا ببینید نتیجه باب میلتون هست یا خیر.
      موفق باشید

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی