دانلود بازی Need For Speed Underground 1 & 2 + نسخه ریمستر 2021 + 2022

دانلود بازی Need For Speed Underground 1 & 2 + نسخه ریمستر 2021 + 2022
5.0/5 امتیاز از 3 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی Need for Speed Underground نسخه 1 و 2 در 3 ریپک Elamigos - Dodi - R.G.Mechanics

Need For Speed نامی آشنا برای همه دوست داران سرعت و چهار چرخ های روانی است که برای سرعت بخشیدن به امور خلقشان کرده اند ولی نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که اکنون جزئی جدایی ناپذیر از وجود درونی ما گیمرها شده اند. Need For Speed (یا به اختصار NFS) در سبک بازی ویدئویی مسابقه‌ای است که سازنده آن گروه الکترونیک آرتز (Electronic Arts) که وظیفه نشر و استودیو‌های مختلفی از جمله گوست گیمز (Ghost Games) وظیفه ساخت آن را برعهده داشتند. اگر از دوست داران سبک مسابقه ای Racing پرسابقه هستید، حتماً با سری بازی های نید فور اسپید خاطره ها ساخته اید. لینک مستقیم دانلود بازی Need for Speed Underground 1 در انتهای این پست قرار گرفته است. همچنین دانلود بازی Need for Speed Underground 2 به همراه نسخه Remastered این بازی محبوب نیز فراهم شده است.

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

دانلود بازی Need for Speed Underground 1 | دانلود بازی Need for Speed Underground 2 

دانلود بازی Need for Speed Underground 1 [2003]

امکان دانلود Underground 1 Need for Speed برای کامپیوتر فراهم شده و بازی آن در کامپیوترهای نسل جدید بسیار جذاب می باشد. این ورژن از بازی همانند نسخه های قبلی نیست و تغییر چندانی در روایت داستان دارد و این دلیلی بود که به شرکت های سازنده جان تازه ای بخشید.

داستان بازی Need For Speed Underground 1

Need for Speed Underground هفتمین نسخه از سری بازی های Need for Speed است، که در استودیو EA Black Box ساخته شده و توسط Electronic Arts در سال 2003 انتشار داده شد و مفهومی جدید برای مسابقات جاده ای و غیرقانونی خلق کرد. از آن زمان 19 سال میگذرد، با این وجود، اثری بود که بسیاری از بخش‌های آن در سالیان آتی تبدیل به پای ثابت سری نید فور اسپید شد. در این سال دو بازی متفاوت برای کنسول ها و ویندوز و دیگری برای Game Boy Advance تولید شد.

Underground با نادیده گرفتن بازی های قبلی Need for Speed که شامل اتومبیل های اسپورت و مسابقات کوتاه بود، یک سبک جدید راه اندازی کرد که برای بسیاری از آثار کلاس مسابقه ای اتومبیل رانی به یک مبنا و مرجع تبدیل شد. این اولین بازی در سریGT / Street Racing بود که دارای یک حالت تک نفره شامل یک داستان و یک حالت گاراژ بود که به کاربران این امکان را می‌داد اتومبیل خود را با تغییرات بسیار شخصی سازی کنند.

جزئیات بالا در ساخت NFS Underground 1

مهم‌ترین عامل بازی که همه در هنگام تجربه بازی Need for Speed Underground از آن لذت می‌بریم، بخش تیونینگ و شخصی سازی خودروها بود که برای اولین بار با جزئیات بالا در اثری مسابقه ای دیده بودیم. بخش شخصی‌سازی خودروها مکانی هست که بیش از چند ده دقیقه در آن وقت صرف می‌کنید تا در نهایت اتومبیلی را که آرزوی رانندگی کردن با آن را در خیابان‌ها دارید، خلق کنید.

۲۰۶ اتومبیل نام آشنای خیابانهای ایران که در بازی کنجانده شده و اسپورت کردن آن برای ما ایرانی‌ها لذت بی بدیلی دارد. تنوع بالای حالت‌های بازی و مسابقات درگ که به آن اضافه شده و دریفت های این حالت یکی از نقاط قوت این بازی است که هیجانی فراموش نشدنی را برای کاربر رقم میزند. تمام مسابقات در شهر المپیک برگزار می شود، اگرچه شباهت زیادی به شهر نیویورک، سانفرانسیسکو و لس آنجلس دارد.

ویژگی های بازی NFS Underground 1

با وجود نبود پلیس و تعقیب و گریز در این نسخه از سری بازی Need for Speed، آنقدر محتویات بازی و هیجان مسابقات زیاد است که نه تنها جای خالی‌اش احساس نخواهد شد بلکه بازیکنان به این راحتی از بازی دلزده نمی‌شوند.

شاید در نگاه اول احساس کنید بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت چندانی نسبت به Hot Pursuit 2 ندارد، اما از حیث نورپردازی Need for Speed Underground 1 یک اثر رویایی است. اگر کار بی نقص و با جزئیات بالای سازندگان در بخش نورپردازی نبود، بازی هیچ‌گاه نمی‌توانست تجربه ماندگاری به گیمر ارائه کند. همه این ویژگی‌ها، باعث شد تا Need for Speed Underground 1 از نظر تجاری بسیار موفقیت آمیز باشد به طوری که به مدت ۶ سال پس از عرضه‌اش لقب پرفروش‌ترین نسخه از سری Need For Speed را کسب کند و سازندگانش را برای عرضه نسخه بعدی Underground مجاب کند.

مهم ترین ویژگی های بازی Need For Speed Underground

  • گرافیک عالی
  • سبک اتومبیلرانی متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی
  • تنوع خوب اتومبیل‌ها
  • قابلیت ارتقا و شخصی سازی اتومبیل ها
  • محیط خوش ساخت بازی
  • کنترل خوب روی خودرو
  • ساخت نمای شهرها و جاده ها
  • صداگذاری عالی بازی

دانلود بازی NFS Underground 2 [2004]

یک سال پس از عرضه بازی موفقیت آمیز Need for Speed Underground 1، سال 2004 نسخه دوم این بازی را Electronic Arts عرضه کرد. دقیقاً در برهه ای که همه منتظر افول کنسول افسانه ای برند معروف شرقی، سونی بودند. امکان دانلود Underground 2 Need for Speed برای کامپیوتر زیر همین پست فراهم شده و بازی آن در کامپیوترهای نسل جدید بسیار خاطره انگیز و جذاب است. این ورژن از بازی همانند نسخه ی قبلی است و تغییر چندانی در روایت داستان ندارد اما تغییرات اساسی در اتومبیل ها، میزان شخصی سازی و نقشه آزاد به همراه گرافیک عالی تجربه ای بی بدیل را برای شما رقم می‌زند و این دلیلی بود که بازی Need for Speed Underground 2 به موفقترین نسخه در تاریخ سری بازی های Need for Speed تبدیل شود.

داستان بازی NFS Underground 2

این بازی بی نقص و خاطره انگیز که یک عمر لحظاتمان را مملو از هیجان کرد، برای پلتفرم های بسیاری از جمله : PC, PS2, Xbox, Game Boy Advance و … عرضه شد که در تمامی نسخه ها و پلتفرم ها با اقبال عمومی مثبت، چه از جانب منتقدان بازی و چه از طرف گیمرها مواجه شد.

این بازی خاص و به یاد ماندنی، دومین نسخه از سری محبوب Need for Speed Underground است که در یک محیط وسیع جریان پیدا می‌کند و امکان گشت و گذار آزادانه در نقشه بزرگش را به گیمرها ارائه می‌کند. Need for Speed Underground 2 با فروش بیش از یازده میلیون نسخه و کسب امتیاز ۸۲، یکی از موفق ترین نسخه‌های این سری از بازی ها است. این گیم علاوه بر موفقیت عالی نزد منتقدین، به عنوان یکی از آخرین نسخه های بی مانند سری هفتم هم شناخته می شود. به لطف آزادی عمل در بازی، طراحی خوب و البته مهم تر از همه، سبک کاربر پسند و دوست داشتنی اش، در خاطره بسیاری از علاقه مندان مانده و به نظر نمی رسد از یادها برود.

Need for Speed Underground 2 این نسخه خاص از سری بازی Underground، پا به عرصه رقابت گذاشت تا هویت و رسالت اصلی خود که علاوه بر تکرار موفقیت نسخه پیشین با از بین بردن ضعف های آن و البته اضافه کردن امکاناتی بسیار گیرا، تبدیل به بازی ای بسیار دوست داشتنی و خاطره انگیز شود و باید بگوییم که قطعاً موفق به کسب چنین عنوانی در کلاس خود شده است.

تخصص بلک باکس ساخت بازی های دنباله دار

NFS Underground 2 با فاصله زمانی یک سال پس از عرضه نسخه اول منتشر شد، اما به قدری شاخصه‌های بارز داشت که به ‌یادماندنی‌تر و پرطرفدارتر از نسخه قبلی باشد. ساخت دنباله برای بازی‌های موفق دیگر به تخصص بلک‌باکس تبدیل شده است.

هر چقدر سازندگان این بازی در خلق امکانات و گرافیک قوی عمل کرده اند اما متاسفانه داستان سطحی و ساده انگارانه آن، روایتی ضعیف را در پی دارد که وجود بازیگران هالیودی معروف در آن بیشتر این سناریوی ضعیف را به رخ میکشد، هر چند هنوز هم برای یک بازی مسابقه ای، کافی و خوب به نظر می رسد. در حالی که رقیبان سرسخت این بازی حتی زحمت خلق یک داستان بسیار ساده را هم به خود نمی دهند.

اما مقایسه معایب با محاسن این بازی، کم لطفی به سازندگان آن است، چرا که واقعاً نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که تجربه مثال زدنی را برای گیمر رقم خواهد زد. دو نسخه Underground شبیه هیچ‌ یک از نسخه‌های قبلی نید فور اسپید نیستند، اما بنیان گذار بسیاری از شاخصه‌های معروف نسخه‌های بعدی این سری شدند که یاد آور این نوستالژی دوران خاطره انگیز همه باشد.

ویژگی های بازی NFS Underground 2

موفقیت های Need for Speed Underground 1 پس از عرضه‌اش همچنان لقب پرفروش‌ترین نسخه از سری Need For Speed را کسب و سازندگانش را برای عرضه نسخه بعدی Underground مجاب کرد. Electronic Arts در آندرگراند 2، برای اولین بار یک نسخه از این بازی ها را از حالت خطی خود خارج کرد و آزادی عمل نامحدودی را به گیمر ارائه کرد. دیگر نیازی نبود،‌ حتما در یک مسابقه شرکت کنید تا از رانندگی خود لذت ببرید. ایجاد تغییرات در اتومبیل ها ‌ و زدن به دل جاده ها، لذت‌بخش‌ترین قسمت Underground 2 است که با قابلیت جدیدی که فراهم کرده بود، می‌توانید بار دیگر با رانندگان سطح شهر هم مسابقاتی برگزار کنید که به تنهایی یکی از برترین خلاقیت‌های سازندگان به حساب می‌آید.

از طرفی محیط وسیع نقشه و مناطق مختلفی که در بر دارد، دل زدگی و خسته‌ شدن از بازی را برای گیمرسخت‌تر کرده است. تازه همه این موارد را که کنار بگذاریم، گرافیک بازی پیشرفت کاملاً محسوسی نسبت به نسخه اول این بازی دارد و مهم‌تر از آن، صداگذاری خودروها به طرز شگفت انگیزی گوش‌نواز و واقعی است که واقعا به جذابیت بازی اضافه کرده است.

گرافیک بالای این اثر باعث شده تا تیونینگ‌ها و تجهیزات تزئینی خودرو نیز زیباتر از قبل به نظر برسند و از این حیث آندرگراند 2 به سرای ماشین‌بازها تبدیل شود که هیچ‌وقت تکرار نشد. بازی از لحاظ هندلینگ خودروها نیز نسبت به نسخه قبل بسیار متفاوت‌ است و تغییراتی که با تیونینگ‌های فنی روی خودرو اعمال شده، کاملاً مشهود است. همچنان برای دانلود بازی Need for Speed Underground 2 راغب نشدید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

از ماشینتان عکس خفن بگیرید و روی مجلات چاپ کنید

Underground 2 به مراتب سخت‌تر و چالشی‌تر از نسخه قبلی خود است. شاید یکی از دلایل آن را می‌توان افزایش ترافیک سطح شهر و جاده ها قلمداد کرد که در نسخه اول نقش چندانی ایفا نمی‌کرد. نوآوری‌های ریز و درشت دیگری هم در Need for Speed Underground 2 وجود دارد که هنوز هم بخشی از خاطرات هیجانی آمیخته با مخاطرات طی شده در داستان بازی را یادآور می‌شود.

مثلاً عکس گرفتن از خودرو برای کاور مجله، که دقایق زیادی را برای اینکه یک عکس خفن بگیرید، صرف آن خواهید کرد. یا دوربین بازی که تفاوت بسیاری با تمام نسخه‌های قبلی نید فور اسپید داشت و بهتر می‌تواند هیجان رانندگی را به بازیکن القا کند که برای وصف تفاوت میتوان فقط گفت این کجا و آن کجا!!!

امکان شخصی‌سازی ظاهر کیلومترشمارها که یکی از گزینه‌های جدید بخش تیونینگ محسوب می‌شود. یا هوای بارانی و قطرات باران روی صفحه که از دیگر منظره های جالب بازی است و به فضاسازی هرچه بهتر آن کمک کرده است. با گذشت این همه سال باز هم جزئیات این بازی در ذهنمان حک شده، به خوبی نشان دهنده موفقیت آن است.

پس از موفقیت Underground 2، کمپانی های زیادی سعی کردند که با ایده برداری از آن موفقیت این اثر را برای خود رقم بزنند. در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، آثار زیادی ارائه شد که شباهت زیادی با فضای آندرگراند 2 داشته‌اند. بازی‌هایی مثل سری Juiced از کمپانی THQ، بازی SRS از سوی باندای نامکو که البته هیچکدام نتوانستند به جایگاه Need For Speed در آن زمان دست یابند.

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Need for Speed Underground 1 & 2 را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Need for Speed Underground 1 & 2 در 3 نسخه با لینک مستقیم قابل دانلود است. نسخه های Elamigos، R.G.Mechanics و Dodi در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد.

آیا این نسخه از Need for Speed Underground 1 & 2 بروزترین نسخه است؟

سایت تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی های قدیمی مانند بازی کامپیوتری Need for Speed Underground 1 & 2 در سایت بارگزاری شده است. نسخه 1 بازی ورژن 1.4 بوده و نسخه 2 بازی ورژن 1.2 می باشد. همچنین دو نسخه ریمستر از ریپک Dodi در سال های 2021 و 2022 منتشر شده است که در این پست پوشش داده ایم. همه بازی ها تست شده هستند. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Need for Speed Underground 1 & 2 نسخه Elamigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • نسخه 1 بر اساس کرک Deviance/Spirity و نسخه 2 بر اساس کرک Hoodlum، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Need for Speed Underground 1 & 2 نسخه Dodi:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • نسخه 1 و 2 بر اساس کرک MnSXx، توسط Dodi ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Need for Speed Underground 1 & 2 نسخه R.G.Mechanics:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • نسخه 1 و 2 بر اساس کرک Sewn، توسط R.G.Mechanics ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

 گیم پلی بازی Need for Speed Underground 1

نحوه نصب تکسچر و گیم پلی بازی Need for Speed Underground 2 نسخه ریمستر ریپک Dodi

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system
پردازنده : Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 700Mhz or higher
رم : 256 مگابایت
کارت گرافیک : 32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below)
رم گرافیک : 32 مگابایت
فضای ذخیره سازی : 2 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 9
سبک بازی : رانندگی، مسابقه ای
سال انتشار : 2003
رده سنی : 3 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

سیستم عامل پیشنهادی : Windows XP (SP3), Windows 7
پردازنده : 1.3GHz
رم : 512 مگابایت
کارت گرافیک : 64MB DirectX 9.0c compatible video card
رم گرافیک : 64 مگابایت
فضای ذخیره سازی : 3 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 9
سبک بازی : رانندگی، مسابقه ای
سال انتشار : 2003
رده سنی : 3 سال به بالا


مطالب مرتبط

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit | نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi دانلود بازی Limbo | نسخه ElAmigos - GOG دانلود بازی Splinter Cell Chaos Theory | نسخه Dodi دانلود بازی اسپلینتر سل Double Agent | نسخه Dodi - ElAmigos دانلود بازی اسپلینتر سل 2002 | نسخه Dodi - GOG - ElAmigos دانلود بازی Need For Speed Shift 2009 | نید فور اسپید شیفت | ElAmigos - Reloaded دانلود بازی Splinter Cell Pandora tomorrow نسخه کم حجم Dodi دانلود بازی فارکرای 2 | بازی Far Cry 2 نسخه GOG-DODI-ElAmigos دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر در 2 نسخه دانلود بازی Assassins Creed Unity 1.5.0 | نسخه CorePack - Elamigos - Dodi - Fitgirl دانلود بازی اساسین کرید Liberation HD | نسخه Fitgirl - Elamigos - CorePack دانلود بازی مافیا 2 | دانلود Mafia 2 | نسخه Dodi - R.G.Mechanics - ElAmigos دانلود بازی Far Cry 3 | فارکرای 3 | نسخه های Dodi - CorePack - ElAmigos دانلود بازی اساسین کرید Brotherhood | نسخه ElAmigos - Dodi دانلود بازی Assassins Creed Revelations - نسخه CorePack - Elamigos - Dodi دانلود بازی اساسین کرید روگ نسخه R.G.Mechanics - Elamigos - Fitgirl - Dodi دانلود بازی Splinter Cell Blacklist | نسخه FitGirl - Dodi - ElAmigos - CorePack دانلود بازی فارکرای New Dawn | نسخه R.G.Mechanics - Dodi - Fitgirl - ElAmigos دانلود بازی Mafia 1 - The City of Lost Heaven | نسخه Dodi - ElAmigos دانلود بازی Far Cry 4 در 4 نسخه | Dodi - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی Sleeping Dogs GOTY 2012 به همراه نسخه Definitive Edition 2014 دانلود بازی The Witcher 1 Enhanced Edition | بازی ویچر 1 | نسخه GOG - ElAmigos - KaOs دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2005 & 2012 | نید فور اسپید ماست وانتد دانلود بازی Apache Air Assault | بازی شبیه ساز هلی کوپتر نسخه ElAmigos دانلود بازی Resident Evil Revelations Complete Pack | نسخه ElAmigos - Dodi دانلود بازی inside | بازی اینساید برای کامپیوتر نسخه GOG - ElAmigos - Fitgirl دانلود بازی need for speed pro street | نسخه R.G.Mechanics و Mr DJ دانلود بازی Neighbours Back From Hell 1 و 2 + ریمستر | بازی همسایه جهنمی | نسخه GOG - Fitgirl دانلود بازی Batman Arkham Asylum GotY | نسخه GOG - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی کراش برای کامپیوتر | نسخه Dodi - ElAmigos - Fitgirl - KaOs

نظرات شما (2)

  • Farshad

    21 فروردين 1401 در 14:54 #

    سلام لطفا نرم افزار dll fixer و game cheat engine رو داخل سایتتون قرار بدید. بعد یه سوال من بازی wwe 2k19 رو دانلود کردم بعد از نصب، بازی روی slow motion هست و حتی روی حداقل تنظیمات گرافیک هم همین مشکل هست میتونم با cheat engine مشکل سرعت بازی رو حل کنم؟

    • علی پورقلی - مالک سایت

      21 فروردين 1401 در 17:02 #

      سلام دوست من
      برنامه dllfixer رو در پست مربوط به برطرف کردن مشکلات بازی ها قرار میدهیم بزودی.
      اما برنامه game cheat engine همونطور که از اسمش مشخصه برای چیترهاست و باهاش طلا و ابزار آلات رو زیاد میکنن نه سرعت بازی رو.
      موفق باشید.

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی