دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi

دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi
5.0/5 امتیاز از 6 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود رایگان بازی Days Gone برای PC نسخه فوق فشرده و کم حجم

دانلود بازی Days Gone تجربه یک ماجراجویی اکشن را برای گیمرها فراهم می کند. این بازی اولین تجربه جهان باز استودیو Bend محسوب می شود که در سال 2019 به وسیله کمپانی Sony interactive برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. نسخه کامپیوتری بازی هم در سال 2021 به انتشار رسید. برای ساخت این بازی و پشتیبانی از آن، استودیو Bend تقریبا سه برابر گسترش پیدا کرد. عناوینی مثل مردگان متحرک و جنگ جهانی زد منابع الهام بازی محسوب می شوند. بازی به وسیله موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است. می توان سبک Days Gone را ماجراجویی اکشن توصیف کرد.

دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر کم حجم و فشرده 

دانلود بازی Days Gone به طرفداران بازی های جهان باز و ماجراجویی توصیه می شود. در این بازی گیمرها باید از سلاح های گرم و سلاح های دست ساز استفاده کنند تا در برابر موجودات آدمخوار و متخاصم از خود دفاع کنند. همچنین می توان از عناصر مخفی کاری در بازی بهره برد. موتورسیکلتِ شخصیت اصلی یکی از مکانیزم های اصلی بازی محسوب می شود که با استفاده از آن گیمرها می توانند به نقاط مختلف در نقشه سفر کنند.

بازی Days Gone فروش خوبی را تجربه کرد. به طوری که از نظر تجاری به یک موفقیت برای استودیو سازنده تبدیل شد و نسبت به بازی های قبلی استودیو نسخه های بیشتری فروخت. در وب سایت متاکریتیک امتیاز 76 برای نسخه پی سی بازی ثبت شده است. این امتیاز کمی بیشتر از امتیاز نسخه پلی استیشن می باشد. در واقع بازی نقدهای متفاوتی را دریافت کرد. در مواردی مثل طراحی ماموریت ها و موارد فنی انتقادهایی را دریافت کرد. اما گرافیک و هوش مصنوعی آن مورد تحسین قرار گرفت.

گیم پلی بازی Days Gone

گیم پلی بازی از عناصر سبک جهان باز پیروی می کند. بازیکنان می توانند از راه های مختلفی برای تکمیل ماموریت ها استفاده کنند. از مخفی کاری گرفته تا واکنش های تهاجمی. مناطق مختلف بازی دارای دشمنان مختلفی هستند. در بعضی از مناطق هیچ اثری از فعالیت موجودات آدمخوار دیده نمی شود. اما مناطقِ پر از این موجودات هم در بازی وجود دارند. این موجودات Freaker نام دارند و در شب خطرناک تر می شوند. فریکرها دارای دو نوع Newts و Hordes هستند. به جز فریکرها، امکان حمله موجودات غیر آلوده مثل خرس و گرگ نیز وجود دارد. دانلود بازی Days Gone با حجم کم و فوق فشرده برای پی سی در انتهای پست امکان پذیر است.

بهترین بازی سال 2022: دانلود بازی Elden Ring

گیمرها با دانلود بازی Days Gone می توانند یکی از عناوین بزرگ پلی استیشن را روی پی سی تجربه کنند. می توان به طور همزمان دو سلاح گرم را در بازی حمل کرد. همچنین سلاح های دست ساز مثل تبر نیز در کنار سلاح های گرم قابل استفاده هستند. بازیکنان می توانند آیتم های جدیدی را بسازند. از جمله بمب های دست ساز که کارایی حمله ها را تقویت می کنند. موتورسیکلتِ شخصیت اصلی در گیم پلی بازی یک نقش اساسی ایفا می کند. این موتورسیکلت علاوه بر جابجایی، برای نگهداری مهمات و تدارکات نیز کاربرد دارد. موتورسیکلت را می توان سفارش سازی کرد تا هنگام عبور از محیط های مختلف عملکرد مناسبی داشته باشد.

بازی Days Gone از سیستم آب و هوای پویا پشتیبانی می کند. باران موجب می شود کشش جاده ها کمتر شود. همچنین با کاهش سر و صدا، فعالیت هایی مثل دزدی را آسان می کند. برف با کاهش دید موجب می شود فریکرها بتوانند آسان تر به شخصیت اصلی حمله کنند.

داستان بازی Days Gone

پیش از دانلود بازی Days Gone بهتر است با داستان آن آشنا شویم. یک همه گیری جهانی میلیون ها انسان را به موجوداتی به نام Freaker تبدیل کرده است. بازماندگان، شهرها را رها کرده و به مناطق وحشی پناه برده اند تا در آنجا نقاط امن ایجاد کنند. پس از همه گیری، شخصیت اصلی بازی Deacon به همراه همسرش سارا و دوستش بوزر سعی می کنند فرار کنند. اما سارا چاقو می خورد و به شدت زخمی می شود. دیکن تصمیم می گیرد او را با هلیکوپتر به سازمان ترمیم اضطراری یا NERO منتقل کند. اما هلیکوپتر فضای کافی برای همه آن ها را ندارد. پس دیکن در کنار بوزر می ماند و به سارا قول می دهد که بعدا به او ملحق شود.

از بهترین نسخه های فارکرای: دانلود بازی Far Cry 3

شخصیت اصلی بازی یعنی دیکن سنت جان در زمین های بایر شمال غربی اقیانوس آرام حرکت می کند. او تلاش می کند مکان خود را مدام تغییر دهد. دیکن به عنوان یک شکارچی جایزه بگیر فعالیت می کند و خدمات خود را در ازای دریافت منابع انجام می دهد. دیکن و دوستش بوزر برای دور شدن از افرادی که آرزوی نابودی آن ها را دارند، به سمت شمال حرکت می کنند. اما با زخمی شدن بوزر و نابودی موتورسیکلت دیکن، نقشه های آن ها متوقف می شوند. دانلود بازی Days Gone کرک شده برای کامپیوتر نسخه کامل Fitgirl با مراجعه به وب سایت تعمیر پی سی امکان پذیر است.

مدتی بعد، در محیط باقی مانده از ایالت اوریگن، دیکن و بوزر همچنان به عنوان شکارچی فعالیت می کنند. فریکرها در مناطق زیادی پراکنده شده اند. دیکن فکر می کند به دلیل حمله فریکرها به سازمان NERO سارا نیز مرده است. دیکن و بوزر متوجه می شوند که گروه Rippers به دلایل نامشخصی برای سر آن ها جایزه تعیین کرده اند.

یک داستان هیجان انگیز

شخصیت اصلی دیکن چند باری یکی از هلیکوپترهای سازمان NERO را می بیند که در حال انتقال یک تیم از سازمان است. او فکر می کند احتمال زنده بودن سارا وجود دارد. دیکن یکی از محققان NERO به نام O’Brian را تعقیب می کند و موفق می شود با او ملاقات کند. اوبرایان فاش می کند هلیکوپتری که سارا را حمل می کرد، در وسط راه دچار مشکل شده و در یک کمپ دیگر فرود آمده است. بنابراین سارا ممکن است هنوز زنده باشد.

دیکن مجبور می شود بوزر را برای درمان پزشکی به کمپ دریاچه گمشده ببرد. اوبرایان با دیکن تماس می گیرد و به او پیشنهاد می دهد در ازای کمک برای یافتن سارا، به تحقیقات سازمان NERO کمک کند. معلوم می شود حتی کمپی که سارا به آن منتقل شده نیز مورد حمله فریکرها قرار گرفته است. یکی از افراد رهبر دریاچه گمشده به نام اسکیزو در معامله با گروه Rippers دیکن را به آن ها تحویل می دهد. مشخص می شود رهبر گروه Rippers جسی دشمن قدیمی دیکن و بوزر است. دیکن و بوزر فرار می کنند و با تخریب سد بالای کمپِ Rippers آن ها را نابود می کنند.

نوستالژی جذاب برای همه سنین: دانلود بازی سونیک (همه ورژن ها) 

اوبرایان تایید می کند که سارا به یک پایگاه نظامی در دریاچه کراتر منتقل شده است. همچنین خبر می دهد که فریکرها در حال تکامل هستند. پایگاه نظامی در کنترل شبه نظامیان قرار دارد. دیکن موفق می شود آنجا با سارا ملاقات کند. آن ها به سمت آزمایشگاهی می روند که سارا قبل از فرار در آن کار می کرد. سارا به جای ساخت سلاحی برای نابودی فریکرها، به دنبال یافتن راهی برای درمان آن ها می باشد. در آخر بازی، دیکن به همراه سارا و بوزر در کمپ دریاچه گمشده ساکن می شوند.

ویژگی های بازی

بازی در ایالت اورگان جریان دارد. مناظر اورگان از کوه های برفی تا بیابان ها، آن را به محیط مناسبی برای یک بازی سندباکس تبدیل کرده است. دشمنان بازی یا همان فریکرها به زامبی ها شباهت دارند. بسیاری از ماموریت های بازی به داستان اصلی مرتبط هستند. تیم سازنده تمرکز ویژه ای روی ساخت هوش مصنوعی بازی قرار داده است. همچنین داستان بازی به صورتی است که به بازیکنان اجازه می دهد بین روایت های مختلف جابجا شوند. در طول بازی، شخصیت اصلی رشد می کند و به یک رهبر توانا تبدیل می شود. با وجود محیط آخرالزمانی بازی، سازندگان به دنبال ارائه کردن موضوعات امیدوار کننده هستند. برای دانلود بازی Days Gone به انتهای پست مراجعه کنید.

محبوب ترین نسخه مافیا: دانلود بازی Mafia 2

مکان های بازی و لحظات و اسلحه ها

بعضی از لوکیشن های بازی عبارت هستند از Cascade، Belknap، Lost Lake، Diamond Lake، Crater Lake و Iron Butte. حیواناتی مثل خرس، گرگ و گوزن وحشی در بازی دیده می شوند. تفنگ های بازی در دسته های مختلفی از جمله Rifles و Shotguns و Sidearm و Melee Weapons قرار می گیرند. بعضی از سلاح های بازی عبارت هستند از M14، SAF، Crowdbreaker و Molotov Cocktail.

بازی توانست نمرات نسبتا خوبی را از مجلات و وب سایت های سرگرمی دریافت کند. همچنین نامزد دریافت جوایز مختلفی شد و توانست چند جایزه را هم به خود اختصاص دهد. به طور کلی بازی Days Gone ارزش حداقل یک بار تجربه کردن را دارد. به خصوص اگر طرفدار بازی های جهان باز با عناصر ماجراجویی، اکشن و مخفی کاری باشید. در این بازی می توانید آزادانه به اکتشاف بپردازید و منابع را به دست بیاورید. دانلود بازی Days Gone در انتهای همین پست.

 

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Days Gone را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Days Gone در 2 نسخه با لینک مستقیم قابل دانلود است. نسخه های Elamigos و Dodi در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد.

آیا بازی Days Gone ورژن V1.06 بروزترین نسخه است؟

تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه این بازی در 5 فروردین 1400 با ورژن 1.06 بروز رسانی شد که تا به امروز بروزترین نسخه آن هست. همه بازی ها و بروز رسانی ها تست شده هستند. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Days Gone نسخه ElAmigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Codex، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Days Gone نسخه Dodi:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک FAIRLIGHT، توسط Dodi ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

 گیم پلی بازی Days Gone

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows 10 64-bits
پردازنده : Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
رم : 8 گیگابایت
کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4 GB)
رم گرافیک : 3 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 70 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 11
سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، مخفی کاری، جهان باز
سال انتشار : 2019
رده سنی : 18 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

سیستم عامل پیشنهادی : Windows 10 64-bits
پردازنده : Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
رم : 16 گیگابایت
کارت گرافیک : Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8 GB)
رم گرافیک : 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 70 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 11
سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، مخفی کاری، جهان باز
سال انتشار : 2019
رده سنی : 18 سال به بالا


برای کپی، کلیک کنید . پسورد : tamirpc.net

مطالب مرتبط

دانلود بازی سونیک برای کامپیوتر | بازی Sonic | همه ورژن ها دانلود بازی Elden Ring Deluxe Edition | نسخه KaOs - ElAmigos دانلود بازی Need For Speed Underground 1 & 2 + نسخه ریمستر 2021 + 2022 دانلود بازی مافیا 2 | دانلود Mafia 2 | نسخه Dodi - R.G.Mechanics - ElAmigos دانلود بازی مافیا 3 | دانلود Mafia 3 | نسخه Dodi - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی اساسین کرید 3 | Original & Remastered | CorePack | ElAmigos | Fitgirl دانلود بازی فارکرای New Dawn | نسخه R.G.Mechanics - Dodi - Fitgirl - ElAmigos دانلود بازی Mafia 1 - The City of Lost Heaven | نسخه Dodi - ElAmigos دانلود بازی Hitman 3 برای کامپیوتر | دو نسخه ElAmigos - Dodi دانلود بازی Resident Evil Village | رزیدنت اویل 8 نسخه Dodi - ElAmigos دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 | نسخه ElAmigos - Dodi - Fitgirl دانلود بازی Neighbours Back From Hell 1 و 2 + ریمستر | بازی همسایه جهنمی | نسخه GOG - Fitgirl دانلود بازی کرایسیس 1 | نسخه ElAmigos, FitGirl, Dodi + نسخه ریمستر 2021 دانلود بازی Ghostrunner برای کامپیوتر نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi + نسخه فارسی دانلود بازی Sifu برای کامپیوتر | سه نسخه Fitgirl - Dodi - ElAmigos + نسخه فارسی دانلود بازی کراش برای کامپیوتر | نسخه Dodi - ElAmigos - Fitgirl - KaOs

نظرات شما (6)

  • حسین

    18 فروردين 1401 در 12:00 #

    کدوم نسخه از نظر شما بهتره ؟

    • علی پورقلی - مالک سایت

      18 فروردين 1401 در 13:50 #

      سلام دوست من
      ElAmigos & Dodi

  • مسیح

    17 مهر 1401 در 23:42 #

    سلام من قبلا میخواستم این بازیو دانلود کنم منتها حتی کم حجم شدش هم حجمش زیاد بود ایا این بازی سالم و بدون حذفیات هستش اگه بدون حذفیاته دانلودش کنم ممنون میشم جواب بدید

    • علی پورقلی - مالک سایت

      02 تیر 1402 در 19:56 #

      سلام دوست من
      نسخه ElAmigos کاملترین نسخه هست.
      موفق باشید.

  • شهاب

    04 شهریور 1402 در 19:57 #

    سلام من تمام کار های فایل dodi رو انجام میدم ولی بازی نصب نمیشه و توی یه صفحه اول بازی گیر کرده و حتی اجازه نصب نمیده چیکار کنم؟ فایل هارو هم چند بار دوباره پاک کردم دوباره اکسترک کردم فایروال و این چیزامم خاموشه

    • علی پورقلی - مالک سایت

      04 شهریور 1402 در 20:49 #

      سلام دوست من
      دکمه رو به بالا از روی کیبردتان را فشار دهید. اینکار را انجام میدهید و نمیشود؟
      غیرممکن هست بازی اصلا نصب نشود. مشکلی سمت شما هست. در صورت امکان در کانال تلگرامی @bazyepc و گروه متصل به این کانال پیام دهید.
      موفق باشید.

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی