دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest | نسخه CorePack - GOG

دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest | نسخه CorePack - GOG
4.7/5 امتیاز از 3 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی مدال افتخار Allied Assault War Chest نسخه کم حجم و فشرده

بازی کامپیوتری مدال افتخار یکی از مجموعه های پر فروش و موفق در تاریخ بازی های ویدیویی محسوب می شود. اولین بازی این مجموعه در سال 1999 برای کنسول پلی استیشن عرضه شد. از آن زمان تا به حال نسخه های زیادی از سری مدال افتخار ساخته شده و روی پلتفرم های مختلف از جمله کنسول و پی سی در دسترس علاقمندان به بازی های ویدیویی قرار گرفته اند. دانلود بازی مدال افتخار Allied Assault War Chest را، یکبار انجام می دهید اما بارها بازی خواهید کرد. این بازی در ژانر بازی های تیراندازی اول شخص یا FPS قرار می گیرد. جایی که گیمرها باید با سلاح های مختلف در میدان های جنگ به نبرد بپردازند و ماموریت های مختلفی را انجام دهند. در ژانر FPS بازی های بسیار بزرگی وجود دارند و مدال افتخار یکی از مجموعه های ریشه دار این سبک محسوب می شود. با دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest نسخه فوق فشرده برای کامپیوتر یک تجربه فوق العاده از بازی شوتر اول شخص خواهید داشت.

نسخه های CorePack و Elamigos همه DLC های Allied Assault + Spearhead + Breakthrough را دارند

 دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest برای کامپیوتر

بسیاری از نسخه های مدال افتخار در جنگ جهانی دوم روایت می شوند. جایی که شخصیت های اصلی اعضای یک سازمان اطلاعاتی به نام OSS هستند. در این نسخه ها گیم پلی روی استفاده از سلاح های جاسوسی تمرکز دارد. اما در نسخه های جدیدتر، تمرکز روی جنگاوری مدرن است، به طوری که نبردها در خط مقدم جریان دارند. نسخه های قدیمی مدال افتخار از طرف مجلات و وب سایت های گیم نمرات بسیار بالایی دریافت کردند که نشانگر کیفیت بالای آن ها می باشد. نسخه ای که در این مطلب در مورد آن صحبت می کنیم، یکی از همین نسخه های قدیمی و با کیفیت مجموعه است.

جوایز و افتخارات زیاد از دلایل دانلود بازی مدال افتخار Allied Assault War Chest

بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest در سال 2002 به وسیله کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شد. وظیفه ساخت و توسعه این بازی را 2015Games بر عهده داشته و بازی با استفاده از موتور بازی سازی id Tech 3 ساخته شده است. بازی در سبک شوتر اول شخص قرار می گیرد و دارای بخش تک نفره و مولتی پلیر می باشد. تا سال 2006 این بازی موفق به کسب فروش 34 میلیون دلاری شد و یکی از عناوین پر فروش زمان خودش نام گرفت. همچنین موفق شد جایزه های متعددی را کسب کند و بهترین بازی شوتر و اکشن روی کامپیوترهای شخصی نام بگیرد. بازی در متاکریتیک نمره 91 از 100 را کسب کرد. وب سایت های گیم اسپات و آی جی ان به ترتیب نمرات 90 و 93 را برای آن در نظر گرفتند. همچنین بازی از نظر خصوصیات فنی مثل صدا و گرافیک مورد تحسین قرار گرفت.

یکی از نوستالژی ترین بازی های شوتر اول شخص: بازی کال آف دیوتی 1 نسخه کم حجم و فوق فشرده

داستان بازی مدال افتخار Allied Assault War Chest

برای دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest برای کامپیوتر می توانید به انتهای مطلب مراجعه کنید، اما قبل از آن بهتر است با داستان بازی آشنا شوید. ستوان مایک پاول تکاور ارتش که بعداً به عنوان یکی از افسرهای سازمان اطلاعاتی فعالیت می کند، به همراه تیمی از رنجرهای ماهر در جبهه شمال آفریقا می جنگد. جوخه آن ها راهی برای ورود به شهر ارزیو در کشور الجزایر پیدا می کند، اما گروهی که کمین کرده اند به آن ها حمله می کنند. این حمله باعث می شود همه افراد به جز ستوان مایک پاول کشته شوند. پاول ادامه می دهد و به یک پایگاه محوری در شمال آفریقا می رسد. جایی که او سرگرد جک گریلو را نجات می دهد و تجهیزاتش را از دشمن پس می گیرد.

پاول از سرگرد جک گریلو جدا می شود و پس از خرابکاری عمدی در ناوگان موتورها، دوباره به او می پیوندد. سپس آن ها به سوی یکی از فرودگاه های آلمان می روند و موفق می شوند بمب افکن های اشتوکا ساخت آلمان را نابود کنند. گریلو حواس نیروهای آلمانی را پرت می کند و پاول پس از نفوذ به پناهگاه دشمن، ارتباطات رادیویی آن ها را مختل می کند. سپس پاول به سمت یک فانوس دریایی می رود تا به نیروهای متفقین سیگنال دهد تهاجم به شمال آفریقا را شروع کنند.

جنگ در سکوت مطلق: دانلود مجموعه بازی های اسپلینتر سل

بازی مدال افتخار نسخه حمله متفقین برای کامپیوتر، گیمرها را به جنگ جهانی دوم می برد. جایی که نبردهایی سهمگین میان نیروهای متفقین و نیروهای محور روی می دهد. پس از موفقیت متفقین در آفریقا، پاول و گریلو به نروژ فرستاده می شوند که به اشغال آلمان در آمده است. آن ها ماموریت پیدا می کنند به شهر تروندهایم نروژ نفوذ کنند. جایی که یک زیر دریایی آلمانی مجهز به گیرنده راداری پیشرفته ناکسوس شده است. گریلو وارد پایگاه می شود و در حال باز کردن دروازه جلویی برای پاول به وسیله نیروهای آلمانی کشته می شود. پاول خود را به شکل یک سرباز آلمانی در می آورد و به اسکله بارگیری نفوذ می کند. او به آزمایشگاه دسترسی می یابد و گیرنده ناکسوس را نابود می کند. سپس جوخه ای از متفقین کمک می کنند پاول از پایگاه دشمن فرار کند.

از نجات خلبان بریتانیایی تا از بین بردن تانک های کینگ تایگر

داستان مدال افتخار حمله متفقین بسیار جذاب است و همه را میخکوب میکند. در ادامه به لطف پاول، تهدید آلمان ها خنثی و راه برای حمله نیروهای متفقین به اروپا باز می شود. پاول به ساحل اوماها فرستاده می شود و آنجا او و دیگر تکاورها با وجود تلفات سنگین، امنیت را در ساحل برقرار می کنند. پاول ماموریت پیدا می کند به پشت خطوط دشمن برود و اطلاعات مربوط به تحرکات نیروهای آلمانی را به دست بیاورد. او یک خلبان بریتانیایی را نجات می دهد و با یکی از شخصیت های اصلی مجموعه مدال افتخار دیدار می کند. سپس دوباره برای اقدامات خرابکارانه فرستاده می شود و موفق می شود اسناد مهم دشمن از جمله اسناد مربوط به تانک های کینگ تایگر را محفوظ می کند.

دانلود بازی های سبک اکشن از تعمیر پی سی

ماموریت بعدی پاول در بازی مدال افتخار حمله متفقین ربودن یک تانک کینگ تایگر و استفاده از آن برای ایمن سازی یک پل محوری در شهر برست فرانسه است. او به همراه خدمه تانک کینگ تایگر این کار را انجام می دهد و پوششی برای نیروهای متفقین فراهم می آورد. آخرین ماموریت در این نسخه از مدال افتخار جایی است که پاول به شهر فورت شرزن فرستاده می شود. پاول با چتر به درون جنگل فرود می آید و به یک انبار تسلیحات نفوذ می کند. او و دیگر تکاوران به فورت شرزن حمله و تولید گاز خردل را متوقف می کنند.

ویژگی های بازی

دانلود بازی مدال افتخار 1 برای کامپیوتر فوق فشرده با مراجعه به وب سایت تعمیر پی سی امکان پذیر است. بهتر است به ویژگی های این نسخه از مدال افتخار اشاره کنیم. همان طور که اشاره شد، شخصیت قابل بازی در این نسخه، ستوان مایک پاول سرباز آمریکایی و عامل OSS می باشد. در این نسخه، مدال های زیادی وجود دارد که با انجام ماموریت های خاص می توان به آن ها دست یافت. از جمله Legion of Merit و American Campaign Medal و Army Commendation Medal و مدال های دیگر.

در صورتی که گیمر بخش کمپین بازی را روی درجه سختیِ، آسان تمام کند، به او مدال برنزی داده می شود. همچنین در صورتی که بخش کمپین را روی درجه سختیِ، عادی تمام کند، مدال نقره ای دریافت خواهد کرد. صلیب خدمات ممتاز نیز فقط در صورتی که بازی روی درجه سختیِ، دشوار تمام شود، به گیمر اهدا خواهد شد.

درگیری با قبیله های مختلف و بومی ها در طبیعت آفریقا

در این بازی نقشه های زیادی وجود دارد، از جمله جنوب فرانسه، استالینگراد، دهکده نابود شده، الجزایر، ساحل اوماها، رماگن و... تنوع اسلحه نیز در بازی قابل توجه است. در جبهه آلمان سلاح هایی مثل Karabiner 98 Kurz و MP-40 و StG-44 و MG-42 و Panzerschreck وجود دارند. در جبهه آمریکا سلاح هایی مثل M1 Garand و M12 Shotgun و M1 Thompson و M1 Bazooka و M1918 Browning Automatic Rifle و Hi Standard Silenced Pistol قابل بازی هستند.

بخش مولتی پلیر بازی مدال افتخار حمله متفقین

موسیقی بازی مدال افتخار حمله متفقین به وسیله مایکل جاکینو ساخته شده و در طول بازی از آهنگ های نسخه های دیگر مجموعه هم استفاده شده است. شش ماموریت بزرگ در بازی وجود دارند که در این مطلب به آن ها اشاره شد. بخش مولتی پلیر بازی شامل چندین حالت از جمله Free For All و Team Death match می شود. بعضی از شخصیت های بازی بر اساس فیلم نجات سرباز رایان ساخته شده اند. در طول بازی دشمنان می توانند خم شوند و به حالت درازکش بروند، اما برای گیمرها امکان پذیر نیست.

همچنین مکانیسم پزشکی این بازی بعداً به مکانیسم اصلی مجموعه مدال افتخار تبدیل شد. نکته جالب این است که بدون تقلب نمی توان یک تپانچه آلمانی را برای شخصیت پاول فراهم کرد. در ابتدای هر ماموریت یک تپانچه آمریکایی در اختیار گیمر قرار می گیرد. در صورتی که بازیکن تلاش کند از طریق کدهای تقلب به سلاح های خاص دست یابد، شلیک انجام می شود اما صدای شلیک شنیده نمی شود.

دانلود مجموعه کامل بازی های اساسین کرید (فرقه قاتلین)

موسیقی و گرافیک بازی مدال افتخار

بازی مدال افتخار یکی از عناوین قدیمی است که تجربه آن به طرفداران بازی های اکشن و جنگی توصیه می شود. برای اجرای این بازی به یک سیستم قوی نیاز ندارید و می توانید بدون کارت گرافیک به تجربه آن بپردازید. این بازی نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرد و منتقدان از هوش مصنوعی، گیم پلی روان، صداگذاری فوق العاده و گرافیک واقعی آن بسیار تعریف کردند. می توان گفت این نسخه یکی از نقاط عطف در مجموعه مدال افتخار و همچنین تمام ژانر FPS محسوب می شود. به خصوص داستان غنی بازی یکی از ویژگی های بی نظیر آن محسوب می شود که گیمر را با خود درگیر می کند تا ماموریت های مختلف را به انجام برساند. برای دانلود بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest برای کامپیوتر به لینک های قرار داده شده در انتهای مطلب مراجعه کنید.

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی مدال افتخار حمله متفقین را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Medal Of Honor Allied Assault War Chest در 4 نسخه با لینک مستقیم قابل دانلود است. نسخه های GOG، CorePack، Elamigos و R.G.Mechanics در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد.

آیا این نسخه از Medal Of Honor Allied Assault War Chest بروزترین نسخه است؟

سایت تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی های قدیمی مانند بازی کامپیوتری Medal Of Honor Allied Assault War Chest در سایت بارگزاری شده است. همه بازی ها تست شده هستند. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest نسخه CorePack:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس ISO نسخه GOG، توسط CorePack ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest نسخه ElAmigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بدون نیاز به کرک و سریال، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest نسخه GOG:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بدون نیاز به کرک و سریال، توسط GOG ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest نسخه R.G.Mechanics:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بدون نیاز به کرک و سریال، توسط R.G.Mechanics ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

 گیم پلی بازی Medal Of Honor Allied Assault War Chest

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows XP / Windows Vista / Windows 7
پردازنده : 1.8GHz Processor
رم : 512 مگابایت
کارت گرافیک : 3D graphics card compatible
رم گرافیک : On Board
فضای ذخیره سازی : 5 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 7
سبک بازی : اکشن، شوتر، اول شخص
سال انتشار : 2002
رده سنی : 12 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

سیستم عامل پیشنهادی : Windows XP / Windows Vista / Windows 7
پردازنده : 1.8GHz Processor
رم : 1 گیگابایت
کارت گرافیک : 3D graphics card compatible
رم گرافیک : On Board
فضای ذخیره سازی : 5 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 9
سبک بازی : اکشن، شوتر، اول شخص
سال انتشار : 2002
رده سنی : 12 سال به بالا


برای کپی، کلیک کنید . پسورد : tamirpc.net

نظرات شما (33)

    • علی پورقلی - مالک سایت

      23 بهمن 1400 در 20:02 #

      خواهش میکنم دوست عزیز
      زنده باشید

  • ممد

    22 بهمن 1400 در 23:53 #

    عالی و بی‌نظیر
    خاطرات آدم رو زنده میکنه قدمی و جذاب
    مرسی از سایت عالیتون

    • علی پورقلی - مالک سایت

      23 بهمن 1400 در 20:02 #

      یکی از بهتریناست مدال افتخار
      خوشحالم که راضی هستید

  • مهدی

    22 بهمن 1400 در 23:54 #

    مرسی عالی بود

  • میلاد

    22 بهمن 1400 در 23:54 #

    عالی❤❤❤

  • vali

    22 بهمن 1400 در 23:58 #

    بازی بدی نبود

  • رضا

    22 بهمن 1400 در 23:58 #

    سلام خیلی عالی بینظیرید
    ممنون

  • میلاد

    23 بهمن 1400 در 00:11 #

    عالی❤❤❤

  • ali

    23 بهمن 1400 در 01:02 #

    سلام وبسایت خوبیه ممنون
    با قدرت ادامه بدید
    عالییییییییییییی

  • ناشناس

    23 بهمن 1400 در 09:36 #

    سلام . دمتگرم . بازی خیلی خوبی بود

  • مری

    23 بهمن 1400 در 09:56 #

    خیلی خیلی معرکس. عالیه حالشو ببرید

  • امیر

    23 بهمن 1400 در 12:56 #

    واقعا لذت بردم بسیار عالی

  • امیر

    23 بهمن 1400 در 15:19 #

    فوق العاده

  • امیر محمد

    23 بهمن 1400 در 18:41 #

    من نصب کردم و بدون مشکل بود البته قبلا هم این بازی رو کرده بودم. مرسی از سایت خوبتون فقط بی زحمت دانلود نیم بها هم به سایت اضافه کنید❤

  • فاضل شیخ اسدی

    23 بهمن 1400 در 18:48 #

    سلام
    ممنون از تمام زحماتتون . خیلی وقته از مطالب عالیتون خیلی استفاده میکنم . هرجاهستین موفق و پیروز باشید

  • Hannie k

    23 بهمن 1400 در 18:56 #

    عالی

  • پيمان

    23 بهمن 1400 در 19:05 #

    خيلي بازي خفني بود ، دمتون گرم
    كلي حال كردم باهاش

  • cat lady

    23 بهمن 1400 در 19:17 #

    خیلی ممنون عالی بود

  • امید

    23 بهمن 1400 در 19:36 #

    دمتون گرم. عالیه.

  • مریم

    23 بهمن 1400 در 19:48 #

    خیلی عالی و فوقالعادست

  • خاطره

    23 بهمن 1400 در 20:33 #

    عالیییی بود خیلی ممنون از شما

  • مهدی

    23 بهمن 1400 در 20:43 #

    عالی

  • امین

    23 بهمن 1400 در 21:44 #

    یادش بخیر چه بازی ای بود و چقدر لذت میبردیم ازین بازی
    ممنون بابت زنده کردن حس خوب با این بازی

  • سیامک

    23 بهمن 1400 در 21:52 #

    درود بر شما .میخواستم ازتون تشکر کنم. خیلی عالیه .امیدوارم همیشه اینقدر پرقدرت ادامه بدید.

  • mostafa

    24 بهمن 1400 در 01:54 #

    خیلی عالی بود، ممنون از اطلاعات

  • حمیدرضا

    24 بهمن 1400 در 07:56 #

    یه بازی خفن و جذاب
    تو جنگی را حرف اول رو میزنه
    محیط بازی بی نظیره

  • sadeghbibak.

    24 بهمن 1400 در 09:48 #

    مگه داریم بهتر ازاین واقعا عالیه یه فلش بک واقعی به گذشته ??

  • علی

    24 بهمن 1400 در 10:05 #

    عالی

  • محسن

    24 بهمن 1400 در 10:57 #

    ممنون از مقاله خوبتون

  • رضا محمدی

    24 بهمن 1400 در 11:52 #

    بسیار عالی، موفق باشید

  • mk

    07 اسفند 1400 در 18:01 #

    دمتون گرم

    • علی پورقلی - مالک سایت

      07 اسفند 1400 در 20:08 #

      زنده باشید

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی