دانلود بازی Sifu برای کامپیوتر | سه نسخه Fitgirl - Dodi - ElAmigos + نسخه فارسی

دانلود بازی Sifu برای کامپیوتر | سه نسخه Fitgirl - Dodi - ElAmigos + نسخه فارسی
4.7/5 امتیاز از 6 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی Sifu اکشن با فنون رزمی

دانلود بازی Sifu امکان تجربه یکی از عناوین جدید اکشن را برای گیمرها فراهم می کند. سبک این بازی را می توان اکشن سوم شخص و هنرهای رزمی نامید. بازی به وسیله استودیو Sloclap توسعه پیدا کرد و در سال 2022 برای پی سی و کنسول های پلی استیشن 4 و 5 منتشر شد. در ساخت بازی Sifu از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 استفاده شده است. گیمرها با دانلود بازی Sifu در نقش شخصیت اصلی قرار می گیرند و باید قاتلین خانواده او را در نقاط مختلف شهر شکار کنند. موقعیت یابی درست و استفاده هوشمندانه از محیط ها به آن ها کمک می کند ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. برای شکست دشمنان، گیمرها باید از اشیا و سلاح هایی که در مقابل خود می بینند استفاده کنند. همچنین تسلط بر فنون رزمی کونگ فو قدرت آن ها را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. فنون کونگ فو یکی از خصوصیات جذاب بازی Sifu است و نقش مهمی در گیم پلی آن ایفا می کند.

نسخه فارسی ورژن 1.8.3.844 در تاریخ 4 شهریور 1402 اضافه شد

نسخه ElAmigos Update 1.11.3.908 در تاریخ 30 اردیبهشت 1401 اضافه شد

دانلود بازی سیفو برای کامپیوتر | دانلود بازی Sifu 

بازی Sifu به طور کلی نمرات خوبی را دریافت کرد. نسخه پی سی در متاکریتیک امتیاز 79 را به خود اختصاص داد. وب سایت های معتبر مثل GameSpot و IGN امتیاز 9 از 10 را به بازی اختصاص دادند. روایت، سیستم مبارزه، استفاده از امکانات لمسی گیم پد دوال سنس، هوش مصنوعی و طراحی محیط های بازی مورد تحسین قرار گرفتند. بازی Sifu را می توان یک بازی چالش برانگیز نامید که پاداش های خوبی را پس از پیروزی در نبردها به بازیکنان می دهد. حالت های مختلف نبرد در کنار پویایی آن ها یکی از ویژگی های بسیار جذاب این بازی محسوب می شود.

داستان بازی Sifu

پیش از دانلود بازی Sifu بهتر است به معرفی داستان آن بپردازیم. داستانی که روی انتقام تمرکز دارد و از فنون رزمی کونگ فو برای پیشبرد آن استفاده شده است. در چین مدرن، شخصیت یانگ دانش آموز سابق مدرسه کونگ فو به همراه چند رزمی کار دیگر به مدرسه سابق خود حمله می کند. دو تا از رزمی کارها به نام های Fajar و Sean دانش آموزان مدرسه را می کشند. یانگ با سیفوِ مدرسه مواجه می شود که با دو تای دیگر از رزمی کارها به نام های Kuroki و Jinfeng مبارزه کرده است. سیفو می داند یانگ مهارت بالایی دارد، اما با او مبارزه می کند. یانگ با ضربه زدن به سینه سیفو موجب حمله قلبی مرگبار او می شود. یانگ تنها فرزند سیفو را بیرون می کشد و دستور می دهد گلوی او را بشکافند.

به دلیل نیروی یک طلسم باستانی، گلوی کودک به طور کامل بهبود پیدا می کند و او بیدار می شود. البته این طلسم پس از هر بهبودی، افراد را پیرتر می کند. کودک که به هنرمند رزمی تبدیل شده است، قسم می خورد از یانگ و افرادش انتقام بگیرد. سپس به مدت زیادی درگیر تمرینات و جمع آوری اطلاعات می شود. او Fajar را که برای یک باند قاچاق مواد مخدر کار می کند، ردیابی می کند و می کشد. سپس به دنبال Sean می رود که یک باشگاه مبارزه زیرزمینی را اداره می کند و او را هم می کشد. همینطور Kuroki که صاحب یک گالری برجسته شده و برای جنایات سازمان یافته از آن استفاده می کند و Jinfeng که به یک تاجر ثروتمند و فاسد تبدیل شده است.

خاص ترین بازی 2022: دانلود بازی الدن رینگ

داستان بازی Sifu با تم کونگ فو

در ادامه داستان، هنرمند رزمی پس از انتقام از افراد مهاجم به مدرسه، با یانگ در مخفیگاه خصوصی او مواجه می شود. هنرمند رزمی با یانگ مبارزه می کند و به همان شیوه ای که پدرش را کشت، او را می کشد. سپس با تجسم نسخه جوانتر خود روبرو می شود. او و نسخه جوانتر می شنوند که پدرشان، یانگ را به دلیل دزدیدن طلسم به جای نگهبانی از آن تنبیه می کند. یانگ توضیح می دهد که برای نجات همسر و دخترش راهی به جز استفاده از طلسم ندارد. اما سیفو استدلال می کند که یانگ به دلیل شکستن عهد خود دیگر شایستگی ندارد.

طلسم، هنرمند رزمی را به پیش از ردیابی شخصیت Fajar می فرستد و به او رازی را در مورد کونگ فو و اخلاق می گوید. هنرمند رزمی تصمیم می گیرد این بار هم به سراغ پنج رزمی کار برود، اما هر کدام را که درخواست کردند ببخشد. با توجه به انتخاب بازیکنان، بازی می تواند دو پایان مختلف داشته باشد. در صورت کشتن تمام افراد، پایان اصلی بازی روی خواهد داد. اما اگر بازیکنان اهداف را به جای کشتن نجات دهند، در پایان به خاطر پایبندی به Wude یا همان اخلاق، می توانند به روشنگری دست پیدا کنند.

یک بازی در سبک جی تی ای: دانلود بازی اسلیپینگ داگز

ویژگی های بازی Sifu

دانلود بازی Sifu امکان استفاده از فنون کونگ فوِ باک می را برای گیمرها فراهم می کند. تعداد بسیار زیادی حملات منحصر به فرد در بازی وجود دارد که می توان آن ها را با یکدیگر ترکیب کرد. بعضی از ترکیب ها از نظر تاکتیکی نتیجه بهتری دارند و حتی می توانند دشمنان را شکست دهند. شخصیت اصلی و تمام دشمنان دارای یک درجه ساختاری هستند که در صورت پر شدن آن، گارد آن شخصیت شکسته می شود و آسیب پذیری در برابر حملات بیشتر خواهد شد. بازیکنان می توانند حملات اصلی دشمنان را بلاک کنند. البته با این کار درجه ساختاری به سمت پر شدن حرکت می کند. بازیکنان می توانند هنگام حمله دشمن، به جای دفاعِ مستقیم، جابجا شوند.

یک دفاع موفق موجب می شود دشمنان به اطراف پرتاب شوند. استفاده از محیط یکی از موارد مهم در گیم پلی بازی است. استفاده از محیط به خصوص در هنگام مواجه با حریف های قوی، امکان تغییر استراتژی را برای گیمرها فراهم می کند. برای مثال، بازیکنان می توانند حریف را از روی سطوح مختلف پرت کنند یا از اشیا به عنوان سلاح موقت استفاده کنند. در بعضی از مبارزه ها، آخرین دشمن ممکن است وارد یک حالت دیوانه وار شود و تبدیل به یک مینی باس شود. امکان استفاده از گزینه گفتگو برای اجتناب از نبرد نیز وجود دارد.

نبرد با زامبی ها: دانلود بازی Days Gone

وقتی بازیکنان در قسمت خاصی از بازی می میرند، در همان نقطه دوباره زنده می شوند. اما کاراکتر آن ها پیرتر می شود. افزایش سن باعث افزایش قدرت ضربات می شود، اما میزان سلامت کاراکتر را کاهش می دهد. از جایی به بعد دیگر امکان احیا برای گیمر وجود ندارد. دانلود بازی Sifu برای کامپیوتر کم حجم و فوق فشرده برای ویندوز 10 کرک شده در همین پست امکان پذیر است.

مکان های بازی و لحظات و اسلحه های Sifu

گیمرها با دانلود بازی Sifu می توانند در لوکیشن های متنوع آن به مبارزه بپردازند. بعضی از لوکیشن های اصلی بازی عبارت هستند از The Club و The Museum و The Sanctuary و The Squats. در لوکیشن کلاب بازیکنان می توانند با کاراکتر Sean مبارزه کنند. در لوکیشن موزه می توانند با کاراکتر Kuroki مبارزه کنند. لوکیشن The Sanctuary جایی است که از روش های درمانی سنتی برای درمان بیماران استفاده می شود. این مکان به دلیل معجزات خود شناخته می شود. لوکیشن The Squats یک منطقه صنعتی سابق است که متروک شده و گروه های خلافکار در آن پرسه می زنند.

سلاح ها در سراسر بازی یافت می شوند و می توان آن ها را در کنار فنون کونگ فو استفاده کرد. برای بعضی سلاح های خاص مهارت های ویژه ای وجود دارد. همچنین امکان یادگیری مهارت گرفتن اشیای پرتاب شده برای بازیکنان وجود دارد. سلاح های مختلف دارای دوام مشخصی هستند و پس از مدتی ممکن است بشکنند. با باز کردن مهارت های ویژه می توان طول عمر سلاح ها را افزایش داد. سلاح های تیغه دار، سلاح های چوبی و چماق ها سه دسته اصلی هستند که بازیکنان می توانند از آن ها استفاده کنند.

بازی نوستالژی: دانلود بازی کراش برای کامپیوتر

بعضی مهارت های ویژه بازی علاوه بر استفاده به همراه سلاح ها، می توانند با دست خالی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. بعضی از این مهارت های ویژه عبارت هستند از Snap Kick، Charged Backfist، Face Smash Focus، Weapon Catch، Environmental Mastery و Crooked Foot. برای مثال مهارت Snap Kick در واقع یک ضربه سریع است که با توجه به نوع سلاح مورد استفاده انیمیشن های مختلفی دارد. با استفاده از سلاح های تیغه دار، این حرکت موجب می شود به سمت دشمن بپرید و با تیغه سلاح به آن ها آسیب وارد کنید.

نکات تکمیلی بازی سیفو

بازیکنان در طول بازی با مخفیگاه های زیادی روبرو می شوند. در این مکان ها، علاوه بر بهبودی می توان قفل مهارت های جدید را باز کرد. همچنین یک مدرسه کونگ فو به نام wuguan در بازی وجود دارد که بازیکنان برای تمرین مهارت ها می توانند به آن سر بزنند. دانلود بازی Sifu می تواند یک تجربه متفاوت را به بازیکنان تقدیم کند. چرا که این بازی از فنون رزمی کونگ فو در کنار یک گیم پلی هیجان انگیز و اکشن استفاده می کند.

 

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Sifu Deluxe Edition را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Sifu نسخه Deluxe Edition در 3 ریپک ElAmigos، Dodi و Fitgirl در سایت تعمیر پی سی با لینک مستقیم قابل دانلود است.

 

آیا بازی Sifu Deluxe Edition بروزترین نسخه هست؟

تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی کامپیوتری Sifu Deluxe Edition در سایت بارگزاری شده است. نسخه ElAmigos 1.11.3.908، نسخه Dodi V1.7 و نسخه Fitgirl V1.5 می باشد. همه بازی ها تست شده هستند. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

 

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Sifu Deluxe Edition نسخه Dodi:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Codex، توسط Dodi ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Sifu Deluxe Edition نسخه Fitgirl:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Codex، توسط Fitgirl ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

راهنمای نصب بازی Sifu Deluxe Edition نسخه ElAmigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Codex، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

گیم پلی بازی Sifu Deluxe Edition

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows 8.1
پردازنده : AMD FX-4350 or Intel Core i5-3470 or equivalent
رم : 8 گیگابایت
کارت گرافیک : Radeon R7 250 or GeForce GT 640 or equivalent
رم گرافیک : 2 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 22 گیگابایت
دایرکت X : سازگار با کارت گرافیک
سبک بازی : اکشن، سوم شخص، مبارزه ای
سال انتشار : 2022
رده سنی : 16 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

سیستم عامل پیشنهادی : Windows 10
پردازنده : AMD FX-9590 or Intel Core i7-6700K or equivalent
رم : 10 گیگابایت
کارت گرافیک : GeForce GTX 970 or Radeon R9 390X or equivalent
رم گرافیک : 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 22 گیگابایت
دایرکت X : سازگار با کارت گرافیک
سبک بازی : اکشن، سوم شخص، مبارزه ای
سال انتشار : 2022
رده سنی : 16 سال به بالا


برای کپی، کلیک کنید . پسورد : tamirpc.net

مطالب مرتبط

دانلود بازی سونیک برای کامپیوتر | بازی Sonic | همه ورژن ها دانلود بازی Far Cry 1 | فارکرای 1 در 3 نسخه DODI-ElAmigos دانلود بازی فارکرای 2 | بازی Far Cry 2 نسخه GOG-DODI-ElAmigos دانلود بازی Assassins Creed Valhalla برای کامپیوتر در 2 نسخه دانلود بازی Assassins Creed Unity 1.5.0 | نسخه CorePack - Elamigos - Dodi - Fitgirl دانلود بازی Far Cry Primal | نسخه Dodi - Fitgirl - ElAmigos دانلود بازی اساسین کرید Liberation HD | نسخه Fitgirl - Elamigos - CorePack دانلود بازی اساسین کرید اوریجینز | نسخه Dodi - Fitgirl - Elamigos دانلود بازی اساسین کرید ادیسه برای کامپیوتر | Assassins Creed Odyssey کم حجم و فوق فشرده دانلود بازی Far Cry 3 | فارکرای 3 | نسخه های Dodi - CorePack - ElAmigos دانلود بازی اساسین کرید 1 برای کامپیوتر | ElAmigos | Dodi | CorePack | GOG دانلود بازی Assassins creed 2 برای کامپیوتر | Elamigos | Dodi دانلود بازی اساسین کرید 3 | Original & Remastered | CorePack | ElAmigos | Fitgirl دانلود بازی اساسین کرید Brotherhood | نسخه ElAmigos - Dodi دانلود بازی Assassins Creed Revelations - نسخه CorePack - Elamigos - Dodi دانلود بازی اساسین کرید روگ نسخه R.G.Mechanics - Elamigos - Fitgirl - Dodi دانلود بازی اساسین کرید Syndicate | نسخه ElAmigos - Dodi - Fitgirl دانلود بازی Assassins Creed Black Flag ✔️ بازی اساسین کرید بلک فلگ دانلود بازی The Witcher 2 Assassins of Kings | بازی ویچر 2 | نسخه ElAmigos - GOG - KaOs دانلود بازی مکس پین 1 و 2 در 5 نسخه پرطرفدار | دانلود Max Payne دانلود بازی Far Cry 4 در 4 نسخه | Dodi - FitGirl - ElAmigos دانلود بازی Max Payne 3 Complete Edition - مکس پین 3 - نسخه ElAmigos - Dodi - FitGirl - GOG دانلود بازی فارکرای 5 | Far Cry 5 | نسخه Dodi - Fitgirl - ElAmigos دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare + Remastered نسخه ElAmigos | Dodi دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 | نسخه ElAmigos - Dodi - Fitgirl

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی