دانلود بازی Ed-0 Zombie Uprising برای کامپیوتر | نسخه Fitgirl

دانلود بازی Ed-0 Zombie Uprising برای کامپیوتر | نسخه Fitgirl
5.0/5 امتیاز از 1 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی Ed-0: Zombie Uprising با حجم کم برای کامپیوتر با لینک مستقیم

داستان بازی Ed-0: Zombie Uprising در سال ۱۸۵۴ جریان دارد، زمانی که دورهٔ ادو به اتمام نزدیک می‌شود و ژاپن در حال انزوا و جداشدن از دنیای خارجی است. اما در این زمان، شورایی از افراد با قدرت‌های خارق‌العاده به نام "شکارچیان سایه" به وجود آمده‌اند. آن‌ها که از دانش‌ها و آیتم‌های مرموزی بهره می‌برند، بر ضد زامبی‌ها وارد جنگ می‌شوند. در این میان، بازیکن در نقش یک سامورایی قهار قرار می‌گیرد که با مهارت‌های خود و تسلیحات افسانه‌ای، سعی در مقابله با این افراد با قدرت و زامبی‌های ترسناک دارد.

دانلود بازی Ed-0: Zombie Uprising برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با توجه به سال تولید بازی، ما در دنیایی متفاوت از تاریخ گذشته به سراغ داستان می‌رویم. سال ۱۸۵۴ همان زمانی است که جهان در آستانه تحولات اساسی قرار دارد. انقلاب‌های صنعتی در غرب به تشکیل و تغییرات چشمگیری در جوامع منجر شده‌اند. در عین حال، ژاپن همچنان در حالت انزوا به سر می‌برد و از این تغییرات دور مانده است. اما با ظهور زامبی‌ها و شکل‌گیری انقلاب صنعتی زامبی‌ها، دنیای ژاپن نیز دچار تحولات بزرگی می‌شود. این بازی توسط شرکت LANCARSE توسعه یافته و توسط D3PUBLISHER در جولای 2022 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. LANCARSE با تجربه‌ای چندین ساله در ساخت بازی‌های اکشن و ماجراجویی، موفق به ایجاد یک دنیای جذاب و پر از ترسناکی در این بازی شده است.

دانلود بازی اکشن

داستان بازی Ed-0: Zombie Uprising در دورانی که ژاپن همچنان در انزوا به سر می‌برد، آغاز می‌شود. زامبی‌ها که ناشی از انقلاب صنعتی غربی‌ها شده‌اند، به سرعت به سوی ژاپن حرکت می‌کنند. کشتی‌های سیاه و غامض وارد سواحل ژاپن می‌شوند و باعث انتشار ویروس زامبی در سرتاسر کشور می‌شوند. اکنون، مردم ژاپن در معرض خطر بزرگی قرار گرفته‌اند و تنها شکارچیان سایه می‌توانند با استفاده از قدرت‌ها و تسلیحات خود، به مبارزه با این تهدیدات بپردازند. ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی شامل ترکیبی از اکشن و ماجراجویی با عناصر ترسناک است. بازیکنان می‌توانند با استفاده از تسلیحات سنتی ژاپنی و همچنین آیتم‌ها و مهارت‌های مختلف، با زامبی‌ها مبارزه کنند و به محافل تاریخی دوره ادو سفر کنند. همچنین، این بازی از جلوه‌های بصری بسیار جذابی برخوردار بوده و با محیط‌های تاریک و مرموز، ترس و هیجان بی‌نظیری را به بازیکنان منتقل می‌کند.

دانلود بازی سوم شخص

در کل، Ed-0: Zombie Uprising یک تجربهٔ جذاب و هیجان‌انگیز در دنیای ترسناک و همچنین تاریخی ژاپن قدیمی را ارائه می‌دهد. شما در نقش یک سامورایی شجاع و قهار به مبارزه با افراد با قدرت و زامبی‌های ترسناک پرداخته و سعی می‌کنید تا ژاپن را از دست این تهدیدات نجات دهید.

برای دانلود بازی کامپیوتر بیشتر میتوانید به صفحه اصلی سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Ed-0 Zombie Uprising را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Ed-0 Zombie Uprising در 1 نسخه با لینک مستقیم قابل دانلود است. نسخه Fitgirl در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد.

 

آیا این نسخه از Ed-0 Zombie Uprising بروزترین نسخه است؟

 تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی Ed-0 Zombie Uprising ورژن اصلی در سایت بارگزاری شده است. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

 

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Ed-0 Zombie Uprising نسخه Fitgirl:

  • قبل از نصب بازی حتماً از وجود پیش نیازهایی مانند Net framework، Visual C++ 2013 و همه نسخه ها و nvidia physx مطمئن باشید. دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی (نیاز برای همه نسخه ها)
  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • هنگام نصب تیک های نرم افزارهای پیشفرض را بردارید. قبل از نصب بازی، آنها را باید نصب کنید.
  • در مسیر نصب بازی به هیچ وجه از فولدر با نام فارسی استفاده نکنید در غیر این صورت به ارور برخورد میکنید.
  • اگر با ارور Isdon.dll و unarc.dll برخورد کردید، حتماً به بنر رفع ارور بازی های کامپیوتری مراجعه کنید. در یک پست مجزا بصورت کامل توضیح داده شده است.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک CODEX-RUNE، توسط Fitgirl ریپک شده است.

 گیم پلی بازی Ed-0 Zombie Uprising

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

فقط سیستم عامل های 64 بیتی
سیستم عامل : Windows 10
پردازنده : Intel Core i5-7400
رم : 8 گیگابایت
کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
رم گرافیک : 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 15 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 12
سبک بازی : اکشن، سوم شخص
سال انتشار : 2022
رده سنی : 16 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

فقط سیستم عامل های 64 بیتی
سیستم عامل پیشنهادی : Windows 10
پردازنده : Intel Core i7-7700
رم : 16 گیگابایت
کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1070
رم گرافیک : 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 15 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 12
سبک بازی : اکشن، سوم شخص
سال انتشار : 2022
رده سنی : 16 سال به بالا

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram