دانلود بازی Shank برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos

دانلود بازی Shank برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos
5.0/5 امتیاز از 4 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود مجموعه بازی shank برای PC

بازی کامپیوتری Shank 1 در سبک مبارزه ای توسط شرکت Electronic Arts در سال 2010 به بازار بازی های کامپیوتری عرضه شد. این بازی نسخه 2 هم دارد که در سال 2012 با نام Shank 2 ارائه شد. یک بازی مهیج که فقط خونریزی به راه می اندازید. با ضرباتی که به دشمنان خود وارد می کنید، مقدار زیادی خون بیرون میریزد.  شما با قمه، اره برقی و نارنجک به جان آنها می افتید. مجموعه بازی های Shank یک بازی وحشیانه هستند که از خشونت وحشیانه و درگیری های خیابانی بهره می برند. مبارزات Shank چیزی بیشتر از له کردن دشمنان است. دانلود بازی shank 2 و 1 برای کامپیوتر با حجم کم و فوق فشرده در انتهای این پست میسر است.

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

دانلود بازی shank 2 برای کامپیوتر با حجم کم و فشرده با لینک مستقیم 

داستان بازی کامپیوتری Shank

با دانلود بازی shank 1 برای پی سی نسخه کم حجم به فضای جنگ های خونین میروید. شانک توسط مردان بسیار شرور مورد ظلم قرار گرفته است و شما در تلاش برای رفع این بی عدالتی ها با کشتن هر فردی که جرأت می کند در مسیر شما بایستد، هستید. داستان ظرافت ندارد و با کشت و کشتار جلو میروید. هیچ شوخ طبعی و طنزی در بازی وجود ندارد. این خصوصیت بازی به این معنی نیست که داستان Shank ارزش ندارد. کات سین ها همه با دقت طراحی شده اند و جلوه های بصری خیره کننده ای را در تمام بازی کارتونی Shank به نمایش می گذارند. صحنه های زیادی در طول بازی پخش می شوند که در ابتدا و انتهای مراحل میتوانید آنها را ببینید. گاهی اوقات حتی در وسط یک باس فایت ظاهر می شوند. دانلود بازی Shank را در دو نسخه 1 و 2 می توانید انجام دهید.

یک بازی در سبک جی تی ای سن آندرس: دانلود بازی Bully

در کل بازی، در مسیری دوبعدی قدم می‌زنید و شمشیرهای خود را به با خون دشمنان رنگین می کنید. اسلحه‌های خود را به سمت هر فردی که در مسیر میبینید شلیک می‌کنید. نقطه اوج ماجراجویی تک نفره، مبارزه با باس فایت های قوی در زمانهای طولانی در پایان هر مرحله است. شانک غول پیکر، یک مرد است. این مبارزات اگرچه نسبتاً آسان هستند، اما کاملاً سرگرم کننده هستند. هر باس فایتی نقطه ضعف خاصی دارد که باید از آن استفاده کنید، از کوبیدن یک دیوانه به آتش تا فریب دادن یک قصاب برای ضربه زدن. وقتی دستان خود را به نشانه پیروزی بالا می آورید، کات سین ها پخش می شوند. بزرگترین مانع شما برای موفقیت معمولاً کنترل دشمنان است. اگر بتوانید با زمان‌بندی در مقابل حملات دشمنان جاخالی بدید موفقتر خواهید بود. دانلود رایگان بازی shank برای ویندوز 7 با لینک مستقیم را به شما طرفداران بازی های سبک مبارزه ای پیشنهاد می کنیم.

نکات تکمیلی بازی Shank

با دانلود بازی Shank به این پی می برید که طراحی کاراکترهای خیره کننده، برجسته ترین قسمت بازی است که شانک آنرا عرضه می کند. تصاویری رنگارنگ و کات‌سین‌های خوش‌ساخت چیزهای زیادی به بازی اضافه می‌کنند، حتی اگر موسیقی غم‌انگیز با خشونت وحشیانه در تضاد باشد. با اینحال با طراحی زیبا، Shank درگیری های خیلی سنگینی دارد. دانلود مجموعه بازی shank برای PC در نسخه ElAmigos آخرین آپدیت برای دانلود قرار گرفته است.

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Shank نسخه 1 و 2 ElAmigos:

  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بر اساس کرک Reloaded، توسط ElAmigos ریپک شده است.
  • لذت ببرید...

 گیم پلی بازی Shank

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل : Windows XP / Vista / Windows 7
پردازنده : Intel Pentium 4 running at 1.7 GHz or Greater; Athlon 64 running at 1.7GHz or greater with support for SSE2 instructions
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : ATI Radeon X1800 GTO 256MB and the Nvidia GeForce 6800 Ultra 256MB cards
رم گرافیک : 256 مگابایت
فضای ذخیره سازی : 2 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 9
سبک بازی : مبارزه ای
سال انتشار : نسخه 1 (2010)، نسخه 2 (2012)
رده سنی : 18 سال به بالا


نظرات شما (2)

  • Seth rollins

    13 ارديبهشت 1401 در 16:35 #

    سلام لطفا بازی little nightmare 1,2 و control رو هم قرار بدید. ممنون از سایت خوبتون

    • علی پورقلی - مالک سایت

      13 ارديبهشت 1401 در 20:00 #

      سلام دوست من
      حتما به مرور بازی های کامل خواهند شد.
      ممنون از کامنتتون و ممنون از این که نظراتتون رو با ما به اشتراک میگذارید.
      موفق باشید

نظراتتان باعث دلگرمی ما می شود

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی