بازی های سال 2010

دانلود بازی Splinter Cell Conviction | نسخه R.G.Mechanics - Dodi - ElAmigos

دانلود بازی Splinter Cell Conviction | نسخه R.G.Mechanics - Dodi - ElAmigos

نسخه DODI با آپدیت V1.4 بروزرسانی شد.

اگر بخواهیم یک بازی اکشن و خوب را به شما معرفی کنیم می توانیم به بازی Splinter Cell Conviction اشاره داشته باشیم که طرفداران بسیار زیادی داشته و جزء بازی های بسیار محبوبی است که دانلود بسیار زیادی داشته است. سازنده این بازی کمپانی بزرگ یوبی سافت است. کمپانی یوبی سافت در سال ۲۰۱۰ میلادی برای کنسول های نسل هفتم و مایکروسافت ویندوز، این بازی را منتشر کرده است. بازی اسپلینتر سل Conviction بسیار سرگرم کننده است و با سیستم گیم پلی فوق العاده ای که دارد باعث می‌شود ساعت‌ها پای این بازی جذاب بنشینید و حسابی لذت ببرید.

دانلود بازی  Call of Duty Black Ops برای کامپیوتر | نسخه Fitgirl - ElAmigos - DODI

دانلود بازی Call of Duty Black Ops برای کامپیوتر | نسخه Fitgirl - ElAmigos - DODI

دانلود بازی Call of Duty Black Ops برای شما امکان تجربه یکی از بهترین نسخه های فرانچایز کالاف دیوتی را فراهم می کند. بازی کامپیوتری Call of Duty Black Ops 1 در سبک شوتر اول شخص در سال 2010 توسط Treyarch ساخته شده و مسئولیت انتشار آن را Activision بر عهده داشته است. هنگامی که یک فرنچایز به طور مداوم بازی های بسیار محبوب و باکیفیت ارائه می دهد، هر بازی جدیدی که در این سری عرضه می شود، مملو از انتظارات عالی است. Call of Duty Black Ops کمپین جذاب و مملو از گیم‌پلی هیجان‌انگیز و متنوع است. این بازی نسخه 1 از مجموعه بازی های کالاف دیوتی بلک اپس است که به فرانچایز کالاف دیوتی اضافه شده است. کشتار زامبی ها و ویدیوهای جذاب کمک می کند تا Black Ops به قوی ترین بازی در این مجموعه تبدیل شود. بازی کالاف دیوتی بلک اپس بدون شک یکی از بهترین بازی های تیراندازی سال 2010 است. دانلود رایگان بازی شوتر call of duty black ops 1 برای کامپیوتر فوق فشرده و کم حجم آخرین آپدیت، نسخه Fitgirl را به شما طرفداران سبک شوتر و فرانچایز کالاف دیوتی پیشنهاد میکنیم.

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای کامپیوتر | نسخه DODI - ElAmigos

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای کامپیوتر | نسخه DODI - ElAmigos

بازی مدال افتخار 2010 در سبک شوتر، اکشن و اول شخص توسط استدیوی آمریکایی Danger Close Games ساخته شده و شرکت EA (الکترونیک آرتز) مسئولیت انتشار جهانی آن را به عهده داشته است. در بازار شلوغ بازی های تیراندازی اول شخص، مهم است که یک بازی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. بازی جدید، باید کاری بهتر یا متفاوت تر از رقبای خود انجام دهد. مدال افتخار تلاش می کند اینکار را با نمایش یک درگیری واقعی انجام دهد، که در یک کشور واقعی بین دو نیروی مخالف واقعی اتفاق می‌افتد. از صحبت‌های میان سربازان و سلاح‌های معتبر گرفته تا درگیری های واقعی! عناصر بسیاری وجود دارند که با حس فوق العاده ای به مبارزات روح می‌بخشند. این احساس تا حدودی توسط تعدادی از عناصر بازی Medal of Honor 2010، مانند دیوارهای نامرئی، متحدان شکست ناپذیر، ظاهر می شود. بازی مدال افتخار در کمپین خود تعادل معقولی بین واقع‌گرایی و دنیای بازی ایجاد می‌کند. تا جایی که موفق می‌شود با وجود نقص‌هایش، تجربه نسبتاً جذابی را ارائه دهد. دانلود بازی دانلود بازی medal of honor 2010 برای pc را به شما طرفداران سبک شوتر اول شخص پیشنهاد میکنیم.

دانلود بازی Shank برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos

دانلود بازی Shank برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی کامپیوتری Shank 1 در سبک مبارزه ای توسط شرکت Electronic Arts در سال 2010 به بازار بازی های کامپیوتری عرضه شد. این بازی نسخه 2 هم دارد که در سال 2012 با نام Shank 2 ارائه شد. یک بازی مهیج که فقط خونریزی به راه می اندازید. با ضرباتی که به دشمنان خود وارد می کنید، مقدار زیادی خون بیرون میریزد. شما با قمه، اره برقی و نارنجک به جان آنها می افتید. مجموعه بازی های Shank یک بازی وحشیانه هستند که از خشونت وحشیانه و درگیری های خیابانی بهره می برند. مبارزات Shank چیزی بیشتر از له کردن دشمنان است. دانلود بازی shank 2 و 1 برای کامپیوتر با حجم کم و فوق فشرده در انتهای این پست میسر است.

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior | بازی اسنایپر 1 | نسخه GOG - Dodi

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior | بازی اسنایپر 1 | نسخه GOG - Dodi

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی Sniper Ghost Warrior 1 برای کامپیوتر در سال 2010 در سبک اکشن، اول شخص، مخفی کاری و شوتر روانه بازار شد. اسنایپر یک بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی است که توسط City Interactive برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 ساخته و منتشر شده است. این دومین بازی از سری Sniper Ghost Warrior و دنباله Sniper Art of Victory است. تک تیراندازها از مرگبارترین و ناامیدکننده‌ترین سربازانی هستند که در بازی های اکشن و شوتر با آنها روبرو می شوید، بنابراین بسیار جذاب است که در بازی Sniper Ghost Warrior اختیار این جنگجو در دست شما باشد. بازی توسط توسعه دهنده ای به نام City Interactive طراحی شده است. اسنایپر گوست واریور هوش مصنوعی فوق العاده ای دارد و از صحنه های مخفی کاری وحشتناکی برخوردار است. صحنه های تیراندازی عالی، تصاویر واضح در جنگل، جلوه های ویژه و صحنه آهسته در لحظه های هدشات برای شما بسیار جالب خواهد بود. در صحنه های آهسته دوربین با تیر شما حرکت میکند و شما می توانید مرگ دشمنان را از نزدیک ببینید. دانلود بازی Sniper Ghost Warrior را به شما طرفداران بازی های سبک تک تیرانداز پیشنهاد میکنیم.

دانلود بازی Limbo | نسخه ElAmigos - GOG

دانلود بازی Limbo | نسخه ElAmigos - GOG

با دانلود بازی limbo شما به یک فضای تاریک پر از معما وارد می شوید. یک بازی ویدئویی با پلتفرم پازل است که توسط استودیوی مستقل Playdead توسعه یافته و در اصل توسط Microsoft Game Studios برای Xbox 360 منتشر شده است. این بازی در جولای 2010 بر روی Xbox Live Arcade منتشر شد و از آن زمان توسط Playdead به چندین سیستم دیگر از جمله پلی استیشن 3، لینوکس و مایکروسافت ویندوز منتقل شده است. Limbo یک اسکرولر جانبی دو بعدی است که دارای یک سیستم فیزیکی خاص می باشد، که بر اشیاء محیطی و شخصیت بازیکن حاکم است. بازیکن یک پسر ناشناس را در محیط های خطرناک و تله ها در حالی که به دنبال خواهرش می گردد راهنمایی می کند. Playdead سبک بازی را "محاکمه و مرگ" نامیده و از تصاویر وحشتناک برای مرگ پسر استفاده کرده است تا بازیکن را از راه حل های غیرقابل اجرا دور کند. Limbo یک ماجراجویی معمایی سیاه و سفید است که بازیکنان را در نقش پسر جوانی قرار می دهد که در یک دنیای متخاصم در تلاش برای کشف سرنوشت خواهرش سفر می کند. دانلود بازی Limbo را به شما طرفداران بازی های معمایی پیشنهاد می کنیم.

دانلود بازی Apache Air Assault | بازی شبیه ساز هلی کوپتر نسخه ElAmigos

دانلود بازی Apache Air Assault | بازی شبیه ساز هلی کوپتر نسخه ElAmigos

دانلود بازی Apache Air Assault به طرفداران بازی های شبیه ساز پیشنهاد می شود. بازی حمله هوایی آپاچی یک بازی جذاب ویدئویی شبیه‌ساز برای کامپیوتر است. این بازی در سال 2010 توسط توسعه‌دهنده روسی Gaijin Entertainment ساخته شده و توسط Activision منتشر شده است. بازی در سبک شبیه ساز، اکشن و مبارزه ای ساخته شده است. در بازی Apache Air Assaul بازیکنان می توانند چندین نوع هلیکوپتر تهاجمی آپاچی را خلبانی کنند. هدف اصلی اکثر ماموریت ها، توقف حملات تروریستی در مناطق خیالی و نا آرام ویران شده از جنگ است. در این بازی چندین هواپیمای مختلف از جمله A-10 Warthog و هواپیماهای بدون سرنشین (پهباد) وجود دارد. تمام هواپیماهای قابل بازی را می توان با قابلیت ویرایش، سفارشی سازی کرد. علاوه بر این، بازیکن می تواند طرح های مختلف اتاق کنترل خلبان را مطابق با خواسته خود انتخاب کند. برای دانلود بازی Apache Air Assault هلی کوپتر جنگی با ما همراه باشید.

دانلود بازی مافیا 2 | دانلود Mafia 2 | نسخه Dodi - R.G.Mechanics - ElAmigos

دانلود بازی مافیا 2 | دانلود Mafia 2 | نسخه Dodi - R.G.Mechanics - ElAmigos

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

با دانلود بازی مافیا 2 شما موارد یک ماجراجویی پیچیده و جذاب خواهید شد. جایی که می توانید به آسانی مبارزه کنید و با انجام کارهای مختلف ماموریت های خود را به پایان برسانید. در این بازی باید شخصیت ویتو را کنترل کنید و در دنیای مافیایی بازی زنده بمانید.

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit | نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi

دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit | نسخه ElAmigos - Fitgirl - Dodi

اگر از گیمر های قدیمی باشید و طرفدار بازی های Racing باشید حتماً با سری بازی های نید فور اسپید خاطره دارید. این سری بازی ها امروزه با تولید بازی هایی مانند: فورزا و گرند توریسمو کم رنگ تر شده است ولی بعضی از ورژن های این بازی مانند Need for Speed Hot Pursuit همچنان طرفداران خود را دارد و با دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit و پلی کردن آن لذت ببرید. شرکت سازنده این بازی توانست در سال 2010 با ارائه و امکان دانلود نید فور اسپید هات پرسویت برای کامپیوتر، محبوبیت کم رنگ شده این سری از بازی ها را بازگرداند.

دانلود بازی مرد عنکبوتی Shattered Dimensions | نسخه Dodi - ElAmigos

دانلود بازی مرد عنکبوتی Shattered Dimensions | نسخه Dodi - ElAmigos

کاراکتر اسپایدرمن یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کمیک و بازی می باشد. بعد از چند بازی بی کیفیت در زمینه این شخصیت در سال 2010 بالاخره یک بازی با کیفیت توسط کمپانی اکتیویژن به بازار عرضه شد. که گیمرها بعد از مدت ها با دانلود بازی مرد عنکبوتی Shattered Dimensions نسخه کم حجم و فشرده می توانند از آن لذت ببرند. دانلود بازی اسپایدرمن Shattered Dimensions نسبت به نسخه های قبلی در همان چند روز ابتدایی عرضه تفاوت محسوسی را نشان داد که نشان دهنده کیفیت متفاوت ساخت این بازی می باشد.

دانلود بازی اساسین کرید Brotherhood | نسخه ElAmigos - Dodi

دانلود بازی اساسین کرید Brotherhood | نسخه ElAmigos - Dodi

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی اساسین کرید Brotherhood، سومین قسمت از سری بازی های Assassin's Creed است که در سال 2010 منتشر شد. کمپانی تولید کننده این قسمت نیز Ubisoft Montreal است. این بازی دنباله مستقیم Assassin's Creed II است که در سال 2009 منتشر شده بود. با دانلود اساسین کرید Brotherhood به یک تجربه فوق العاده در بازی های سبک جهان باز دست پیدا می کنید. بازی در ژانر ماجراجویی و جذاب است که محیط آن غرق در خون است. برای دانلود بازی Assassins Creed Brotherhood با ما همراه باشید.

دانلود بازی Assassins creed 2 برای کامپیوتر | Elamigos | Dodi

دانلود بازی Assassins creed 2 برای کامپیوتر | Elamigos | Dodi

به دستور کارگروه مصادیق رایانه ای لینک های این بازی حذف شد

بازی اساسین کرید 2، دومین سری از بازی های اساسین کرید می باشد که توسط شرکت یوبیسافت در سال 2009 برای کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. این بازی ویدئویی، مجدد در سال 2010 برای سیستم عامل های ویندوز و مک او اس عرضه شد.

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی