دانلود بازی Remothered Tormented Fathers برای کامپیوتر | نسخه GOG + فارسی

دانلود بازی Remothered Tormented Fathers برای کامپیوتر | نسخه GOG + فارسی
5.0/5 امتیاز از 1 رای

خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت نود ایرانی

سفارش طراحی سایت

دانلود بازی Remothered Tormented Fathers با حجم کم برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی Remothered: Tormented Fathers، یک پروژه جدید از دست کارآفرین خلاق به نام کریس داریل (Chris Darril) می‌باشد. این طراح، که در سال ۲۰۰۷ نیز یک عنوان را به طور مشابه خلق کرده بود، به این بازی روحیه‌ای نوآورانه بخشیده است. در آغاز، این بازی به عنوان یک پروژه فن‌ساخته (Fan Made) و بازسازی از بازی Clock Tower طراحی شده بود، اما پس از مدتی، خود را به یک عنوان مستقل و جداگانه تبدیل کرد که نشانه‌ای از امیدواری و توانایی‌های طراح خود در این زمینه به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Remothered Tormented Fathers برای کامپیوتر با لینک مستقیم

در این بازی، داستان به تصویر کشیده می‌شود که رزماری رید (Rosemary Reed)، یک بازرس با تجربه ۳۵ ساله، به خانه‌ی دکتر فلتون (Dr. Felton)، یک مرد مبتلا به بیماری مرموز، مراجعه می‌کند. از زمانی که رزماری در خانه حاضر می‌شود و اقدام به معرفی خود و ماموریت خود می‌کند، اتفاقات ترسناکی به وقوع می‌پیوندد. او به تدریج پی‌برد‌های خود را پیدا کرده و به نتیجه‌ای خطرناک مبتلا می‌شود: ناپدید شدن دختر کوچکی به نام سلست (Celeste) در واقع یک جنایت وحشتناک بوده است. دکتر فلتون و همسرش آریانا (Arianna) به عنوان اشخاصی که اطلاعات مربوط به این جرم را می‌دانند، به علاقه‌مندی‌های ویژه‌ای در بین این داستان دارند. همچنین، داستان با فرقه‌ای مرموز و متعصب که سرخپوشان نام دارند، تناقض‌های بیشتری را با خود به همراه می‌آورد.

دانلود بازی اکشن

Remothered Tormented Fathers یک بازی وحشت مستقل در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد که به تازگی برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. این بازی توسط شرکت Stormind Games توسعه داده شده و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ توسط Darril Arts منتشر گردید. توسعه‌دهندگان این بازی با تجربه و مهارت‌های قبلی در تولید بازی‌های ترسناک، توانسته‌اند داستان گیرا و جذابی را در این بازی به اجرا درآورند و توانسته‌اند به سرعت نظرات منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کنند.

دانلود بازی ماجراجویی

در داستان بازی، شما وارد نقش یک بازرس ۳۵ ساله به نام رزماری رید می‌شوید که به دنبال پیدا کردن یک دختر بچه گم‌شده به نام Celeste می‌باشد. با ورود به خانه پدر دختر، چیزهای عجیبی اتفاق می‌افتد و رزماری متوجه تراژدی‌ها و اسرار نهفته در این خانواده می‌شود. بازی از نظر گیم‌پلی بر مبنای فرار از ترس و حل معماها طراحی شده است. معماهای بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای حل آن‌ها نیاز به تمرکز و زمان دارید. یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، انتقال احساس ترس به بازیکن است که در هر لحظه از بازی احساس دلهره و وحشت را تجربه می‌کنید.

دانلود بازی ترسناک

از نظر گرافیکی، بافت‌ها و تکسچرهای بازی در سطح قابل قبولی قرار دارند و توانسته‌اند محیطی مناسب برای ایجاد ترس و هیجان فراهم کنند. هرچند که از لحاظ تکنیکی، گرافیک بازی به اندازه بازی‌های نسل هشتمی پیشرفت نداشته است، اما طراحی هنری بازی بسیار جذاب است. به طور کلی، اگر به طرفداران بازی‌های ترسناک تعلق دارید، Remothered: Tormented Fathers یک گزینه مناسب است که با داستان جذاب و گیم‌پلی اعتیادآورش می‌تواند شما را به ماجراجویی ترسناک خود سحر کند. این بازی از نظر گرافیکی و تجربه‌ی بازیکنان توانسته‌ست نظرات مثبتی به دست آورده و جایگاه خود را در دنیای بازی‌های وحشت به‌خوبی برجسته کند.

برای دانلود بازی کامپیوتر بیشتر میتوانید به صفحه اصلی سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید

سوالات متداول

چه نسخه هایی از بازی Remothered Tormented Fathers را می توانیم دانلود کنیم؟

بازی کامپیوتری Remothered Tormented Fathers در 1 نسخه با لینک مستقیم قابل دانلود است. نسخه GOG در سایت تعمیر پی سی موجود می باشد.

 

آیا این نسخه از Remothered Tormented Fathers بروزترین نسخه است؟

 تعمیر پی سی در همه حال سعی دارد که بروزترین نسخه بازی ها را در سایت قرار دهد. آخرین نسخه بازی  Remothered Tormented Fathers ورژن GOG در سایت بارگزاری شده است. سایت تعمیر پی سی هیچگونه دخل و تصرفی در بازی های منتشر شده ندارد.

 

راهنمای نصب

راهنمای نصب بازی Remothered Tormented Fathers نسخه GOG:

  • قبل از نصب بازی حتماً از وجود پیش نیازهایی مانند Net framework، Visual C++ 2013 و همه نسخه ها و nvidia physx مطمئن باشید.
  • ابتدا قبل از استخراج فایل ها، آنتی ویروستان را غیرفعال کنید. (بسیار مهم)
  • فایل های دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  • در مسیر نصب بازی به هیچ وجه از فولدر با نام فارسی استفاده نکنید در غیر این صورت به ارور برخورد میکنید.
  • با Setup.exe شروع به نصب کردن بازی کنید.
  • بدون نیاز به کرک، توسط GOG ریپک شده است.

 گیم پلی بازی Remothered Tormented Fathers

رفع ارور بازی های کامپیوتر

دانلود نرم افزارهای پیش نیاز بازی

حداقل سیستم مورد نیاز

فقط سیستم عامل های 64 بیتی
سیستم عامل : Windows 7
پردازنده : Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz
رم : 4 گیگابایت
کارت گرافیک : NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series
رم گرافیک : 2 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 10 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 11
سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، ترسناک
سال انتشار : 2018
رده سنی : 18 سال به بالا


سیستم پیشنهادی

فقط سیستم عامل های 64 بیتی
سیستم عامل پیشنهادی : Windows 10
پردازنده : Quad-core Intel i7 or AMD processor, 2.5 GHz
رم : 8 گیگابایت
کارت گرافیک : GeForce GTX 1060 or equivalent
رم گرافیک : 6 گیگابایت
فضای ذخیره سازی : 10 گیگابایت
دایرکت X : ورژن 11
سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، ترسناک
سال انتشار : 2018
رده سنی : 18 سال به بالا

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram